Buikpijn..

Discussion in 'Zwangerschap' started by jes12, Sep 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Ik weet dat het erbij kan horen en toch maak ik me zorgen..
    heb sinds een week last van een menstruatie gevoel. Niet constant maar wel iedere dag een paar keer en vanavond best wel erg en vaak. Ook tussendoor vaak een ander soort buikpijn wat ik niet ken.
    Ben zo bang dat er ineens iets misgaat.. iemand die dit herkent rond dit termijn?

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik heb gedurende de zwangerschap van onze dochter regelmatig, sommige weken dagelijks buikpijn gehad. Echt zo'n menstruatiegevoel.
    Vaak had ik dan een groeispurt!

3. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

Dec 27, 2013
    1,390
    322
    83
    Het kunnen je banden zijn die aan het oprekken zijn, maar als je het niet vertrouwt, gewoon even je vk bellen om je zorgen kenbaar te maken! Misschien kan zij je gerust stellen, of een keertje extra controleren.

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Toevallig dat ik de vk gisteravond daarover gebeld heb.... Had zo'n buikpijn dat ik niet meer zitten of liggen kon. Ook onderin alsof je vreselijk ongesteld moet worden. Ze was even langs gekomen en heeft de boel gecontroleerd daar was alles goed en potdicht... Ze dacht zelf aan groeipijn of anders een blaasonsteking... Zo maar weer urine bij de ha brengen.. Kan bijna een abbo nemen op urinetesten haha

Share This Page