Meer eigenwijze negatieve testers?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jaetje85, 29 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Beste allemaal,

Op het moment zit ik behoorlijk in spanning. Na twee hele vroege miskramen (met 4 en 5 weken) dit jaar, denk ik weer zwanger te zijn. (onze eerste) De meest aanwezige symptomen die ik heb, zijn: een gevoelige onderbuik, trekkend gevoel, flinke steken en kleine steekjes af en toe. Dit gaat de hele dag door, sinds een paar dagen nu. Een week geleden begon het met een licht zeurend gevoel, alsof je ongesteld moet worden maar dan iets lichter. Mijn buik voelt opgezet/opgeblazen en zwaar. Verder ben ik warm, beetje moe en duf, en mijn afscheiding is wit en vastig, een soort stukjes. Dit had ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook.
    Nog iets geks: als ik hard moet lachen of een rare beweging maak, voel ik mijn baarmoeder(mond?)! Net of hij extra gevoelig is en ergens tegenaan schudt. Klinkt misschien heel vreemd. Ik heb dit nooit eerder gevoeld. (Iemand die dit herkent?)

Doordat ik vorige maand (21 oktober) een miskraam kreeg, weet ik niet precies wanneer mijn nod is. Normale cyclus is 32 dagen, heel regelmatig. Dus ik dacht: misschien is mijn cyclus nu iets later op gang gekomen na de mk (een soort herstel?), en dan zou ik vandaag (32+7 dagen na 21 oktober) mijn nod hebben. Maargoed, dat is een gokje.

Tot nu toe zijn mijn testen negatief of ik denk heeel licht iets te zien, maar echt veel te licht om blij van te worden zeg maar. :)

Ik merk dat ik best gespannen ben en bang ben dat ik het me allemaal inbeeld. Ik zou het heel graag willen namelijk.

Misschien zijn hier nog meer vrouwen in onzekerheid door negatieve testen in combinatie met vrij duidelijke symptomen?
    Dan kunnen we elkaar een beetje steunen misschien! En ervaringen uitwisselen? Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn met een soortgelijk verhaal...

Ik heb iig nog wel alle hoop, omdat er ook succesverhalen bestaan van vrouwen die pas laat positief testen.

Pffff.......... Zo, dat is eruit. :)

Ben heel benieuwd!

Ps. Tips en advies van meer ervaren moeders of moeders in spé zou ook heel fijn zijn!

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Als jij echt denkt wat lichts te zien op je testen zou je ze nss eens hier kunnen plaatsen. Dan kan men net je mee turen/kijken. ;)

Na een (vroege) miskraam kan je cyclus idd wat in de war zijn maar het hoeft niet.

Met welke testen heb je getest?

3. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    #3 Jaetje85, 29 nov 2015
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015
    Dankjewel. Ik heb de testen al weggegooid, helaas, omdat ik er steeds weer naar ging kijken en daar werd ik een beetje gek van. ;) Ik heb getest met: kruidvat 2v5, allebei wit. Sensitest extra vroeg (niet zo verstandig, ik weet het, maar ik hoopte op iets van een bevestiging) waarvan er één een licht streepje gaf die ik echt 'op zag komen' binnen de tijd. Daarna twee van dezelfde tests (ik had er drie) waarvan er één witbleef en de laatste weer een zeer sterk twijfelgeval. Daardoor ben ik een beetje bang dat het misschien alweer heel vroeg gestopt is met groeien, maar mijn buik blijft bezig (steken en gevoelig), dus heb ik nog een beetje hoop...

Deel Deze Pagina