Ik zie niks en het lijkt me onmogelijk op 5 dpo al posi te testen...zeker met een minder gevoelige test zoals deze.
Wat bedoel je met 5 NOD. Ben je 5 dagen overtijd? Zit je 5 dagen voor je NOD? Of zit je 5 dagen na je eisprong al te testen? Hoe weet je zo zeker wanneer je eisprong geweest is? Ovulatietesten gebruikt? Getemperatuurd? Een calculator of app gebruikt? Gevoeld? Anders is de kans namelijk ook nog levensgroot aanwezig dat deze test gewoon op je ei heeft gereageerd. En ja, dat kan, hoe vreemd ook. Voor 5 dagen voor NOD is het een prima licht tweede streepje. Voor 5 dagen overtijd vind ik hem erg licht.
5 dagen overtijd, foto meteen genomen na de aangegeven verstreken tijd. Voor de zekerheid nog een test gedaan met een CB, met 2e urine.
En een week later toch maar een 2v5 van de KV gehaald Puur omdat ik totaal geen "kwaaltjes" heb en het onwerkelijk voelt.
He? Van wanneer was die eerste foto dan? Want wilde net schrijven: op die test zag ik amper wat en dat voor 5 dpo. Maar je nieuwe testen zijn vrij duidelijk! Van harte
Was mss wel handig geweest dit bij je openingspost te melden. K vond t al een raadselachtig iets worden Ik denk trouwens dat je bij je eerste test geen 5 dgn over tijd bent geweest. Ik denk eerder dat je ei wat later is geweest. Ik heb de test die jij als eerste gebruikt hebt namelijk 1 dag voor nod gebruikt (savonds) en die gaf echt een veeeeel duidelijkere tweede streep als die jij had. Je andere tests zien er super uit hoor 😉
Ja, werd het voor mij ook. Ik dacht te lezen dat je dus al 5 dagen overtijd was en zo licht testte . Ben het eens met lovelymommy en denk ook dat je ei later is geweest en je vorige week dus nog niet 5 dagen overtijd was. Je nieuwe testen zien er goed uit .