Is deze echt beter dan de vorige versie? Die heb ik nu maar is aan vervanging toe, twijfel of ik weer dezelfde koop of die wet&dry
Ik heb nog niks daarvan, en vroeg me af of het goed helpt? Heb best last van eelt op de zijkant van me voet... en wilde zo'n ding aanschaffen. ...
Ik dacht ook dat het goed werkte... zelf heb ik veel eelt aan mijn voeten maar ik heb een hele goedkope oplossing een puimsteen van 99cent die haal ik elke douchebeurt even langs de eelt plekken (nog geen minuut werk) en ik ben er helemaal vanaf!! Nog nooit zulke mooie voeten gehad. Ik gebruik dat apparaat niet meer
Niet teveel gaan vijlen bij eelt. Wrijving veroorzaakt aanmaak van eelt en vijlen is de overtreffende trap van wrijving. Een puimsteen of rasp is beter. Sneller resultaat, minder wrijving. Of naar de pedicure gaan. Die werkt preciezer. Eeltplekken zijn meestal niet gelijkmatig qua dikte. Als je het een keer goed laat doen kun je het daarna weer een tijdje zelf bijhouden. Zo behandel ik momenteel veel mensen die een zomer checkupje doen. Geen horrorvoetjes, maar wel even alles netjes maken. Nagelriemen vooral. Die krijg je niet mooi zonder machine. Maar das mijn mening.