meer en vaker willen drinken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mano82, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De eerste weken heb ik geen problemen gehad met regelmatige uren om Louiza de borst te geven. Gewoonlijk was dat elke 3-4 uur. Daarbij huilde ze erg weinig en leek ze snel voldaan na 20 minuten drinken.
    Maar sinds gisteren is ze vrij onrustig en huilt ze vaak, ze slaapt nooit langer dan 2 uur en drinkt bijna dubbel zolang... Soms is ze ontroostbaar, ze valt moeilijk in slaap en een speen wil ze niet (lijkt zo groot in haar klein mondje).
    Doordat ze meer wil drinken, maak ik nog meer melk aan waardoor mijn borsten erg gespannen staan... Ik vraag me daarom af, is het wel verstandig ze ongeveer ieder anderhalf uur te voeden? Het lijkt erop dat hoemeer ik ze de borst geef, hoe vaker ze wil drinken?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt als regeldagen.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd regeldaagjes al aan gedacht? Lekker even aan toegeven, dat is gewoon heel goed voor je productie, daar zijn die dagen nu eenmaal voor. En dan over een paar dagen zal die kleine wel weer gaan drinken zoals je het gewent bent geweest afgelopen 2 weken.

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Klinkt idd als regeldagen... is bedoeld om vraag en aanbod opnieuw op elkaar af te stemmen. Je dochter wil meer melk en regeldagen zorgen voor dat seintje dat je lichaam weet dat er meer melk moet worden gemaakt. Gewoon aan toe geven en met een paar dagen zal het beter gaan. Deze periodes zullen vaker komen en ze gaan ook weer voorbij.

Deel Deze Pagina