Meer energie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door butterfly89, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Wil graag zwanger worden en zit momenteel in ronde 2. Nu heb ik weer allerlei dingen gevoeld de laatste dagen en hoop ik dus ook dat het raak is! (Vanmorgen negatieve test, 3 dagen voor NOD)
    Ik ruik van alles wat ik anders niet ruik (anders ruik ik bijna niks), soms in bed opeens hartkloppingen, geen afscheiding en anders altijd wel en op de dag van innesteling hele erge buikkrampen/steken.
    Maar wat ik nu dus raar vind; iedereen zegt dat vermoeidheid een symptoom is aan 't begin van de zwangerschap. Ik heb de laatst week juist veel meer energie dan anders, heel raar! Ben altijd veel moe en laatst nog bij de huisarts geweest ivm vermoeidheid en de laatste week tótaal geen last van.

Iemand misschien die dit herkent, dat je juist veel meer energie had? Vind al die symptomen zo raar, kan 't niet echt verklaren..

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha nee herken het niet, was het maar waar! Bij een zwangerschap wordt ik nog voor mijn NOD zoooo moe!
    Al hoop ik voor jou dat het bij jou anders is, toch is moe zijn eigenlijk iets wat bij de eerste weken hoort.

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    nope, was het maar zo! :p

spannend meis, ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! probeer je niet blind te staren op 'symptomen' want je lijf kan je goed voor de gek houden helaas..

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik herken het wel ! Ik had bij 1 zwangerschap juist meer energie zo rond innestelingsdagen, en voelde me heel happy. (ik wist nog niet dat ik zwanger was dus). Bij de andere 2 was ik dan juist erg emotioneel en moe.. Het kan dus wel verschillen!

5. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken t ook niet. Ik was alleen maar moe moe moe.

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Meer energie wil ik niet zeggen, in ieder geval geen concentratie haha. Maar ik ben niet moe. Totaal niet eigenlijk en wat mij betreft mag het nu wel eens komen ;)

7. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Scarabee: Oh fijn om te lezen dat jij dit ook had :)
    Die symptomen maken 't ook echt lastig hé, het is echt zo verschillend per persoon...
    Ik wacht dan gewoon nog rustig af, overmorgen is m'n NOD.

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja symptomen zijn lastig, en ze verschillen ook weer elke cyclus.. dat kan je ontzettend voor de gek houden. Laten we hopen dat je daar niet achter hoeft te komen en overmorgen een mooie test in handen hebt ;)

Deel Deze Pagina