Ik moet echt even mijn angsten kwijt want ik weet niet wat ik ermee moet en ik moet nog tot donderdag wachten met de verloskundige. Ik kwam gisteravond thuis, misselijk - zure oprispingen en besloot even te gaan liggen. Nou het ging maar niet weg dus ik lag ondertussen 3 uur lang op bed te wiebelen en te draaien want ik heb het gevoel alsof er een hete naald in me eierstokken worden gedrukt en alsof iemand me bij de heup vast heeft (links) en het probeert te verbrijzelen ofzo zo´n zeer doet t gewoon ik weet niet wat ik ervan moet denken maar ik hoop gewoon heel erg dat het goed blijft gaan
He wat vervelend. Waarom bel je de verloskundige niet gewoon even om je zorg te bespreken? Het klinkt niet als normale pijn en als je die inmiddels al ruim 12 uur hebt, lijkt me dat toch een reden om even contact op te nemen. Misschien kan ze je geruststellen.
Dit klinkt alsof het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn. Ik zou snel bellen, hier moet je niet mee wachten!
nou Zwanger2014 dat is dus ook precies mijn angst pff het brand nog zo erg he ik ga kijken of ze beschikbaar zijn en dan ga ik er naar toe want ik kan niet bellen nog
Hoezo kan je niet bellen? Heb je geen telefoon of is het geen telefonisch spreekuur? Als je geen telefoon hebt: klop even bij je buren aan. Als zij nu geen spreekuur hebben: bel het nummer voor noodgevallen. Maar ik zou wel bellen, liever een keer te veel dan een keer te laat.
Ga gewoon naar je huisarts.. Als je al dagen pijn hebt moeten ze je gewoon helpen hoor. En anders de hap of ehbo..
Ik ben net terug van de verloskundige en ik heb echo gehad de pijn komt van de obsipatie en alles is goed hartje klopt en ben 6 weken en 5 dagen inplaats van 8w maar donderdag komen we voor meer info ! Super blij en gerust gesteld !
Gelukkig dat alles goed gaat! Wat vervelend dat je zoveel last hebt van die obstipatie dan! Kun je er niks tegen doen? Mag je er niet iets voor innemen? Sterkte ermee hoor!! Was het schrikken dat je maar korter zwanger was dan je dacht? Ikzelf ben vorige week geweest en was juist een paar dagen verder dan ik had gedacht!
oh nee dat korter vind ik niet heel erg, hoopte wel dat ik iets verder was maar ja is niet anders ja ik mag naar de apotheek voor iets maar vandaag eigenlijk de rest genoten van het feit dat alles gewoon goed gaat en donderdag kan me vriend wel mee en dan verder kijken