Ik moet het even vragen, ik ben nu negen maanden van de pil af en na wat nutteloze pogingen hebben we toch maar een aantal maanden gewacht tot alles uit mijn systeem is Na deze menstruatie willen we er echt voor gaan, maar nu komt het.. Deze menstruatie blijft uit! Ik heb een perfect lopende cycles met lengtes tussen de 26 en 28 dagen Ik ben sinds een week telkens beroerd (als ik BBQ en bier ruik en op de vleesafdeling van de supermarkt loop is de misselijkheid vooral heel erg) en had op mijn nod (nu vier dagen geleden uitgaande van een cycles van 28 dagen) een klein veegje roze op het toiletpapier. Sinds de misselijkheid transpireer ik ook overdreven veel en ik ruik mezelf constant, vies! Ook is mijn vagina kurkdroog, en dan bedoel ik echt droog droog, de vlaktes in Afrika zijn er niets bij.. Ik heb wel de afgelopen dagen voor de zekerheid tampons gedragen maar bij het inbrengen en eruit halen doet het gewoon echt pijn! De tampon is ook nog droog als deze eruit gaat. Snap er niks van, we hebben zo gevreeën dat er eigenlijk (wat overigens altijd een risico is uiteraard) geen bevruchting plaats had kunnen vinden.. Iemand enige suggesties? Liefs, Bloezem
Nee afwachten is niet prettig maar ben bang dat hij negatief zegt, dat ik opeens een rare cycles ontwikkel vanwege mijn spanningen van het écht starten ofzo :s Haha ik zal morgen een test halen, misschien iets eerder dan verwacht dan maar wel fantastisch uiteraard En hoe is het met jullie qua proberen e.d.?
Als je uit gaat van 28 dagen dan zou je na 4 dagen wel een positieve test moeten hebben. En zodra hij negatief is gewoon na 3/4 dagen weer testen. Bij de action zijn ze tegenwoordig ook te koop heel goedkoop! Dus nee heb je, ja kun je krijgen. Succes! hier nog niet aan het weer proberen toe..mijn vriend wil eerst dat we een andere auto kopen en mijn studie af maak. Ik ben in januari of mei klaar. Dus dan stop ik met de pil. Maar het liefst stop ik meteen, het kriebelt zo! Maargoed vind het leuker als we er allebei helemaal achter staan en er van kunnen genieten.
Inderdaad testen. Het kan best zijn dat je ei op een ander moment springt dan je dacht. Bij mij zitten bv maar 10 dagen tussen ei en menstruatie.
nee klopt bij de action krijg je ze niet meer, was er deze week en dacht neem er een paar mee voor binnenkort om te testen maar helaas! maar die van kv 2v5 zijn inerdaag goed ja heb ik nu ook al een paar keer gebruikt. @ bloezem: ik zou zeker weten testen!!
En al getest? Ik ben ook benieuwd.. ik heb een beetje get zelfde. IK heb altijd een regelmatige cyclus. Maar nu een dag overtijd. en voel me echt super zwanger het word met de dag erger. Nou heb ik vanmorgen getest en negatief.? Ik snap er niks van????
Ik ben vandaag vrij dus net mijn bed uit Ik ga zo naar de winkel om de kr 2v5 te halen, maar twijfel of ik niet beter morgenochtend kan testen dan? Het is wel spannend allemaal
Hoi bloezem, Je bent toch al een aantal dagen overtijd, als je zwanger zou zijn is kans zeer groot dat hij positief is hoor, als je zwanger bent natuurlijk. Gewoon je gevoel volgen wat je het fijnst vind. Je kant natuurlijk ook tot morgen wachten. Succes!
Ze hadden geen 2v5 meer, uitverkocht.. :'( Alleen 1 voor 7,50 en die prijs staat me dan echt zo ontzettend tegen! Maar ja, heb hem meegenomen anders moet ik nog later testen, ik denk nog even na of ik het vanmiddag of morgenochtend doe.. Ik houd jullie op de hoogte dames! Ben razend nieuwsgierig!!!
Spannend zeg! Je kan gewoon elk moment van de dag testen,maar het beste is wel met ochtendurine,Succes!
Ja dat dacht ik al, ga het met ochtendurine doen. Moet ook zoveel plassen opeens! Bijna elk halfuur/ drie kwartier