Nou de laatste tijd online veel series gekeken, door veel pijn kan ik helaas te weinig met de hobby bezig zijn, en kijk dus veel series, toch een vorm van ontspannen. mijn man houd er niet van dus kijk het online, series die ik onlangs gevolgt heb, sommigen wacht ik nog op vervolg, sommigen zijn gestopt enz. The vampire diiarees, geweldig wacht met smart op het vervolg Once upon a time Ook super leuk The walking death OOk deze mooi Fringe volgens mij alles gezien, ook leuk Alcatrezz was ook wel spannend, stargate (alle 3 de varianten) blijft leuk Revange heerlijke serie Dit zijn ze vooral van de laatste tijd. nog een paar series waarik even de naam van kwijt ben, maar dat komt ook omdat ze niet meer verder opgenomen worden,dus dan verlies ik het even uit het oog. Er zullen er vast wat genoemd worden, Het moet een beetje spannend zijn,
Ik ben een grote fan van The Wire. Politie, drugsbendes, andere min of meer georganiseerde misdaad en politiek gekonkel in Baltimore. Vijf seizoenen lang smullen, vond ik. Het meest schokkend is nog dat mensen die dat wereldje een beetje kennen de serie zo realistisch vinden. Wat een samenleving... Maar ik weet niet of het wat voor je is, als ik je lijstje zo bekijk heb je een iets andere voorkeur dan ik.
Grimm zou ik proberen, wellicht doctor who, person of interest, Arrow, heb je supernatural al gehad? die serie over de weerwolf, de vampier, en het spook (ben de titel vergeten ) Haven, Chuck
heb net de pilot van grimm gekeken en ook datl lijkt me een goed serie. iemand opperde die van de poltie corruptie enz, denk niet dat ik daar van hou, dexter en roekie bleu kijk ik inderdaad wel af en toe als het op 13street is. vind het wel oke, maar niet wauw
Bij doctor who zou ik beginnen vanaf seizoen 1 uit 2005, je moet even door de eerste aflevering heen (die is wellicht wat knullig) maar daarna wordt het al heel snel heel spannend. Je zou ook kunnen beginnen met seizoen 5 uit 2010. Dan is er een nieuwe doctor en een nieuwe companion heb je niet heel veel achtergrondkennis nodig. Weet inmiddels weer de titel van die ene serie: being human. Je hebt zowel een britse als een amerikaanse versie.
The 4400 heb ik inderdaad toen die tijd al gedouwnloade allemaal, ook erg leuk, de andere 4 ken ik niet, ik zal eens eeen paar pilots kijken, van verschillende opties hier.
sorry bunchy ik kijk alles online (gratis) american horror story een aantal afleveringen van gekeken, maar kan er niet echt in komen. De oude Nikita volgde ik ook altijd, Awake klinkt bekend, zal het eens opzoeken games of thrones trekt me niet op een of andere manier,
Beauty and the Beast! Erg leuk (nee niet dat sprookje ) The walking dead Supernatural Grimm (nu op donderdags op rtl 5) American Horror story (moet je even inkomen, ook op rtl 5 na Grimm) Arrow schijnt ook leuk te zijn, maar die moet ik nog kijken
Dat is een remake van een oude serie, maar het trok me niet omdat ze het zo anders hebben gemaakt. Heeft ook niet de meest briljante reviews
Oude serie ken ik niet en reviews had ik niet gelezen. Kwam hem met toeval tegen en ben gaan kijken. Ik vind hem erg leuk, maar smaken verschillen natuurlijk
chuck eureka my name is earl deze 3 zijn gestopt grey''s anatomy bones lie to me 2 broke girls how i met your mother mike & molly new girl the big bang theory the new adventures of old christine deze ook volgens mij maar ik ben nu in seizoen 2.. zijn 4 seizoenen van