Gezond en snel aankomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Wardi, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Beste dames,

Ik weet niet zo goed waar elders op dit forum ik mijn vraag kwijt kon, ben uiteindelijk hier terecht gekomen.

Zit met een probleem. Ik ben al een tijdje aan het afvallen, heel even leek ik er een kilootje of twee aangegeten te hebben maar die (en nog een paar andere) zijn er in no time weer vanaf en ben inmiddels echt te dun.

Ik verbruik duidelijk meer calorieen dan ik binnen krijg maar ik eet in principe wel 'normale' porties en maaltijden. Het borstvoeden van en bezig gehouden worden door Hamza blijkt hier een topsport : )

Heeft iemand tips om snel maar wel gezond aan te komen? Heeft iemand ervaring met speciale (natuurlijke) sublementen die je naast je dagelijkse voeding kunt nemen?

Ben benieuwd naar de reacties.

Alvast bedankt,

Mama van Hamza

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Mijn man gebruikte hier Nutri Force voor, verkrijgbaar bij reform winkels.
    Gewoon normaal eten, en hier 2 of 3 keer per dag 1 glas van nemen.
    Hij is zo iemand die kan eten wat hij wil en geen grammetje aankomt! :(
    Maar hij is erg aan de magere kant, als hij niet uitkijkt dan gaat hij richting ondergewicht.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik benijd je. Ik heb last van overgewicht :(
    Maar toch lees ik mee omdat zowel mijn man als mijn zoontje last hebben van ondergewicht.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik zou van alles de volle variant gebruiken, dus volle melk/volle yoghurt, roomboter in plaats van normale boter etc. Ook is het een idee om vooral vruchtensappen te drinken, daar zitten best heel wat calorieën in maar het is minder erg dan je volstoppen met andere frisdranken. Ook heb je in Nederland van dat 'astronautenvoedsel' waar je met een paar pakjes je dagelijkse hoeveelheden van alles binnenkrijgt. Die zijn niet echt heel smakelijk maar ook weer niet smerig. Als ze die bij jullie ook hebben bij de apotheek kun je er misschien een paar halen en uitproberen hoe het werkt als je die één per dag naast alle maaltijden eet/drinkt.

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je moet eens op de website van www.slank-en-sterk.nl kijken!

Ze heeft afval en aankom tips en ik ben echt helemaal te spreken over deze vorm! Geen gekkigheid, maar goed gezond eten!

6. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Bij de natuurvoedingswinkel hebben ze steviger brood, wat langzamer verwerkt wordt door je lichaam. Vergeleken met normaal brood had ik maar de helft nodig qua sneetjes. Het vult meer, maar is ook veel voedzamer. Ik denk dat het voroal belangrijk is om te letten op wát je eet en dat het vooral voedzaam is. Veel groente/fruit, volkoren producten, volle melk/roomboter en dergelijke.

7. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hoooooi!
    Ik ken het! Ik ben niet zwanger geweest maar ik ben op mysterieuze wijze 22 kilo afgevallen in ongeveer 8-9 maanden. Toen zat ik in een keer van overgewicht in ondergewicht en ik ben naar een dietiste gestuurd!

Eiwitten moet je dus eten... Elke dag vlees (of vleesvervangers als je vegetarisch bent,
    veel zuivel(zit veel eiwit in) dus yoghurt, kwark (is SUPER goed voor de eiwitten),
    pindakaas,
    tussendoortjes! Zorgen dat je ongeveer elke 2 uur iets binnenkrijgt van nootjes, evergreen, eierkoeken, iets goed en gezonds, dus liever koekjes dan snoepjes want in koek zitten meer koolhydraten en in snoep teveel suiker en het is dus de bedoeling schijnbaar dat je in spieren aankomt en niet in vet...

Ik hoop dat je er wat aan hebt en anders kun je me een PB sturen, dan kan ik je misschien nog meer tips geven!

Liefs!
    MyLo

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

laat je schildklier nakijken

ik ben na mijn zwnagerschap kilo`s aan gekomen, ik kon sporten wat ik wilde, en alles wel laten staan, maar bleef groeien.
    bij mij was mijn schildklier niet goed, werkte te traag.

als ik dat zo bij jou lees, kan je wel eens een te snel werkende schildklier hebben (door zwangerschap en hormonen)

9. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Ja inderdaad!
    Ik zou sowieso even aan de bel trekken bij de dokter die kan je dan testjes laten doen enzo...
    Ik moest ook naar een internist en alles (die vond niks, maar bij de meeste mensen is er wel een aanleiding haha:D)

Deel Deze Pagina