otto.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door tompoes, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik had een keukentje besteld via Otto. Helaas te laag/klein voor onze peuter dus ongeopend retour gestuurd. Niet via de site maar PostNL. Het was een antwoordnummer dus gratis.
    Nu kreeg ik een rekeingoverzicht van € 11,51 :$ met oa rente, bankkosten en verzendkosten (van de bestelling).
    Gelijk gebeld en er zijn nu allerlei kosten afgehaald. Ik hoef alleen nog maar de verzendkosten te betalen. ( €5,95)
    Vind ik nog onterecht maar het is iig geen € 11,51.
    Zou ik die 5,95 er nog af kunnen halen telefonisch of via e-mail?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik denk het niet. Ik heb bij H&M ook een keer de verzendkosten moeten betalen toen ik alles retour heb gedaan.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Daar was toch vandeweek iets over in het nieuws? Dat je eigenlijk ook de verzendkosten terug hoort te krijgen?? Volgens mij bij RTL 4.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

<H2>Geld terug

De verkoper moet uw aankoopbedrag terugbetalen, ook de bezorgkosten

Hebt u de verkoper laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd? Dan moet de verkoper alles wat u al betaald hebt binnen veertien dagen terugbetalen. Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis geleverd te krijgen? Dan moet u die kosten ook terugkrijgen. De verkoper mag geen kosten in rekening brengen voor het ongedaan maken van de aankoop.
    Hebt u het product nog niet teruggestuurd? Dan mag de ondernemer wachten met terugbetalen tot hij het product van u heeft teruggekregen. Of tot u bewijst dat u het product hebt teruggestuurd.
    Let op: stuurt u alleen een deel van uw bestelling terug? Dan hoeft de verkoper de bezorgkosten niet terug te betalen. Bijvoorbeeld: u hebt twee broeken besteld, en stuurt er één terug.

https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand
    </H2>

5. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Bedankt :D ga ik nog ff mailen naar Otto.nl :D

Deel Deze Pagina