meer gaan werken in nieuwe baan wel of niet

Discussie in 'De lounge' gestart door stokstaartje, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Ligt eraan hoe erg je huidige werk je tegenstaat.
    Ik heb een baan gehad van 40 uren per week en dat ging me fluitend af met twee kindjes en nu werk ik 24 uren en vind ik dat al veel omdat het werk me minder bevalt.
    Hoewel de 24 uren per week wel VEEL fijner te combineren zijn met mijn gezin (man is zelden thuis). Ze kunnen afspreken EN naar clubjes na school en dat was daarvoor vrijwel alleen bso.
    Daarnaast vind ik het gewoon toch wel fijn voor mezelf om lekker veel thuis te zijn. Kom je zelf ook nog eens aan een hobby toe of sport of uitje.

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.315
    2.598
    113
    nu je kinderen nog klein zijn en allebei naar het kdv of gastouder kunnen is het nog overzichtelijk maar straks gaat er een naar school en krijg je inderdaad zwemles , studiedagen e.d.

Ik dacht dat mijn kinderen de bso ook wel leuk vonden maar omdat ik afgekeurd ben en dus altijd thuis vinden ze het eigenlijk erg fijn dat ik er gewoon ben.

ook als je allebei veel uren moet draaien in een week en er wordt een kindje ziek. Heb je familie of anderen in je buurt die het dan makkelijk van je kunnen overnemen.
    Kan je man ook eens thuisblijven e..d.

Dat moet je denk allemaal meenemen in je beslissing.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ja klopt zie dat ik niet goed gelezen heb...

4. stokstaartje

stokstaartje Actief lid

19 dec 2012
    119
    0
    16
    Dank jullie wel voor al jullie reacties! heeft me zeker verder geholpen!!!
    In de functie waar ik voor ben uitgenodigd zal het ook geregeld in de avonduren zijn. Ik ga gewoon op gesprek om te informeren wat en hoe ze de inhoud van de uren precies zien en hoe flexibel ik daar ook in kan zijn. Een Hulp nemen voor n aantal uur per week spreekt me iig heel erg aan en zou idd kunnen door de extra inkomsten!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    ik werk zo'n 32 uur verdeeld over 5 dagen. Zo kan ik elke dag mijn kinderen naar school brengen en 4x per week uit school halen. Dus ze gaan maar 1 middag naar de BSO.
    Ik vind het wel veel, want uit het werk zijn gelijk de kinderen daar en 'savonds studeer ik. Maar die tijd die ik nu met de kinderen heb door het over 5 dagen te verdelen vind ik echt super fijn!

Deel Deze Pagina