Heee wat leuk, zie in je onderschrift dat onze zoontjes op de zelfde dag jarig zijn! 12 september. Alleen mijn kerel is een jaartje jonger dan ...
Nee die K-aap van dora dan die moet je toch sowieso direct voor zijn irritante donder schieten met een hagelgeweer. Oeps,ik denk dat ik vroegah ook teveel tv heb gekeken want ik ben ook zwaaar agresssief
Ja Boots, Er staan trouwens filmpjes op Youtube met Kill Dora .. Die kijk ik maar als ik mijn agressie kwijt wil.
Nou inderdaad zeg Ik ben ook een halve crimineel wat dat betreft als moeder zijnde. En ach ik ken geen kind die nooit ondeugend is, wat heeft dat nou met de TV te maken
m'n vader vroeg laatst aan me of we d'r dat constant 'dankjewel' niet af konden leren, hij vond het vrij erg. Ik zei 'sorry, heeft ze niet van ons, is de verderfelijke invloed van tv.' Het is ook maar waar je ze naar laat kijken he, ik geeft toe, tv staat hier veel aan maar nooit op 'zomaar' een zender, altijd wel iets wat peuterproof is, en dat vind ik allemaal erg braaf. (we hadden laatst maja de bij opstaan uit jeugedsentiment en dat was toch een stuk 'schokkender' dan umizoomies of Dora, en daar keken wij vroeger naar )
ja hier ook allemaal brave tv... kan me niet voorstellen dat Tom een terror kind wordt door Ukie...... hahahah
lol. Jij hebt soms van die heerlijke reacties. OT: als ik dit moet geloven dan moet ik echt enorme gedragsproblemen hebben. Wij mochten in principe ook altijd kijken. Vraag is een beetje hoe de tv wordt gebruikt. Als zoethoudertje voor de kids? En dan heb ik het niet over die bad day natuurlijk maar over ouders die nooit tijd hebben voor hun kroost en ze dus achter de tv plakken. Als ik vroeger vragen had over iets op de tvdan kon ik altijd bij mams terecht voor uitleg. Maar je ziet ook heel vaak bij kinderen dat ze behoefte hebben aan die uitleg en dan is het constant 'nu even niet'. En dat lijkt me wel kwalijk want er is genoeg op de tv waar een kind wel wat uitleg bij nodig kan hebben. Zeker aks het erom vraagt. Daarnaast ben ik ook nog van mening dat als iemand echt van het padje af gaat en bv aan get moorden gaat er al iets niet in orde is. Vaak wordt gezegd 'ja maar de insppiratie kwam van die film of die game'. Maar dan is er echt al iets fout. Ik game en ik kijk tv maar ik heb nog altijd wel mijn gezonde verstand om realiteit en fictie te scheiden. Sorry voor de tyoos. Zit op de foon te typen. Dat ook nog
Mmm onze meid had der hoofd al heeeeeel snel richting tv. Ik denk dan ook dat ze nog wel eens 'per ongeluk' kijkt. Ben ik tv aant kijken en zit zij bij mijn vent op schoot te spelen ik denk ook echt dat t gaat om wat en op welke manier. Ligt ze 3 kwartier op t kleed heerlijk actief te spelen en te ondekken, speel nog ff met der mee dan is ze t zat ga ik spullen opzoeken om te gaan maar dan mag zij ff 10 min baby tv kijken hoor!!! En hoe ouder ze wordt hoe langer ze kijkt denk ga ik me nie voor schamen. Ik heb super leuke herinneringen aan die heerlijke Disney films op een regenachtige dag!!!! Ben ik echt niet minder van geworden als je ook gewoon genoeg tijd besteed aan spelen, ondekken, naar buiten gaan etc. Kan dat ff tv naar mijn idee geen kwaad