zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nik2004, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    Hoi allemaal,

    14 november jl heb ik een miskraam gehad. Graag zou ik zo snel mogelijk weer een keer aantellen wie zou ook met mij willen af tellen naar je NOD???

    groetjes, natascha
     
  2. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Natascha,

    Pfff... sinds kort weet ik een beetje wat je voelt bij een miskraam.
    Ik heb ook net een miskraam gehad. Wil ook graag gauw weer zwanger worden, maar moet eerst dinsdag nog maar eens naar de dokter voor controle (ik heb zelf namelijk niet het idee dat ik alles al gehad heb). Misschien dat ik daarna ook gauw weer opnieuw zal proberen zwanger te worden.

    In ieder geval knap dat je 't zo gauw weer opnieuw wilt proberen.

    Mriek
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Meiden, veel suc6. Geef je jezelf ook wel even de tijd om het verlies te verwerken?
     
  4. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Ik doe wel rustig aan hoor. Maar ik wist ook nog maar vier dagen dat ik zwanger was, dus misschien was de klap daardoor wat minder. Bovendien kan ik er gelukkig goed over praten met familie (ik had nl al verteld dat ik zwanger was). Eerst maar even de dokter afwachten dus en dan zie ik wel weer verder.

    Mriek
     
  5. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    wij wachten nu onze eerste menstruatie af en dan willen we er weer voor gaan. Het verwerken is voor iedereen denk ik anders. Ik zal blij zijn als ik weer zwanger zou zijn en kan dan weer naar iets toe leven. Het vergeten doe je toch nooit meer van je hele leven. Voor mij was het echt mijn kindje, het heeft toch 11 weken in mijn buikj gezeten en het heeft ook geleefd. Mijn verdriet wordt minder, maar is er nog steeds. Ik denk dat dat ook minder wordt wanneer ik weer zwanger zou zijn en dan meteen drie maanden verder zou zijn. Ik ben er geestelijk aan toe om weer zwanger te worden alleen wil ik een menstruatie wachten en daarna er echt weer meteen voor gaan. Hoop alleen dat ik nu wel sneller aan tel dan afgelopen keer.
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Heel veel sterkte en ook heel veel suc6 met zwanger worden.
    Nenske
     
  7. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    nancy jij ook zie dat je 5 dagen over tijd bent???? al getest???
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja, wij ook. Toen ik zwanger was voelde ik mij heel bijzonder, heel speciaal, en dat gevoel wil ik graag weer terug.

    De gynaecoloog zei dat mijn ongesteldheid waarschijnlijk zo rond de tijd dat ik hem zou verwachten zou komen. Maar hoe moet ik dan tellen:
    - 4 weken na de dag dat het eerste bloedverlies van mijn miskraam optrad (dat zou dan ongeveer 12 december moeten zijn)
    - 4 weken na de curretage (dat zou dan ongeveer 20 december moeten zijn)
    - 4 weken na het laatste bloedverlies (dan kan het nog wel even duren).

    Groetjes, Wendy
     
  9. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ja, ik heb op 28 november getest.
    Negatief :(
    Mijn man en ik willen het nu zeker weten en willen pas 12-12 weer testen bij geen menstruatie.
    Groetjes Nenske
     
  10. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    nenske, poeh wat frusterend..... al nieuws????

    ieniepienie dat probleem heb ik ook zou niet weten vanaf wanneer je moet tellen. Ik heb geteld vanaf mijn miskraam. Maar we zien het wel.


    hopelijk worden we daarna snel zwanger en gaat het goed. Poeh was ik maar alvast 3 maanden zwanger!

    liefs natas
     

Deel Deze Pagina