hey daar ben ik weer ik ben zo onzeker als wat dus vandaar mijn vragen hahahha Yessin woog deze week 3650 gram hij drinkt nu 7 a 8 voedingen per dag van 90 cc op hoeveel zou hij nu ongeveer moeten zitten met zijn gewicht? soms wil hij meer en soms ook niet maar wanneer zou ik kunnen ophogen? en er was toch een handige uitreken methode he? kan je me die eens zeggen? kan ik zelf kijken hoeveel hij mag hebben ongeveer niet dat hij dalijk teveel eiwitten binnenkrijgt (ik heb het opgezocht haha) nog een vraagje mag de verwarming overdag aan op zijn kamertje? of alleen even om door te warmen? ik hoor vaker dat er dan droge lucht komt ? groetjes
Hoi, 7 a 8 voedingen van 90cc is op zich prima hoor. Je mag proberen om 120cc te gaan geven, maar dan moet je geen 8 flesjes geven. Je krijgt dan 6 a 7 voedingen. Het rekensommetje wat jij bedoelt is denk ik de volgende. 150ml per kilogram lichaamsgewicht. Ga je meer dan 1 liter per 24 uur geven dan krijg je eventueel te maken met een teveel aan eiwit. Is bij jou dus geen sprake van. Verwarming op de slaapkamer zou ik niet aan doen. Droge lucht is niet zo goed voor de kleintjes. gebruik liever een extra dekentje. Ilja