Ik ben op zoek naar de tiltel van deze film De film gaat over mensen die komen te overlijden eerst naar een plek worden gebracht voordat ze naar de hemel gaan. (het gaat dan om twee mensen in het bijzonder). Daar krijgen ze allemaal fragmenten uit hun leven te zien goeie en foute dingen. (volgens mij moesten ze daar een les uithalen). Wie o wie kan mij helpen. Alvast bedankt Fluffi
Het komt me heel bekend voor meid, maar kom er even niet op! Zal nog even goed nadenken en straks aan vriendlief vragen als hij thuis komt Liefs, Sill
Geen idee, komt me ook niet bekend voor. Heb je topic wel verplaatst naar het juiste onderwerp, films, televisie en nieuws. Groetjes Elvira
Hoi hoi, Ik denk dat je deze bedoeld, What dreams may come gaat over twee kinderen die overlijden en dan pleegt de moeder na die tijd zelf moord omdat ze het verdriet niet aan kan en ze komt in de hel,haar man gaat haar zoeken in de hel om haar mee te nemen naar de hemel. Is een super mooie film.wij hebben hem gekeken nadat ons zoontje is overleden. Liefs cis
Bedankt voor je reactie en meedenken. Deze film is het niet deze ken ik ook inderdaad. Deze is idd ook heel mooi. De film die ik bedoel krijgen ze echt allemaal fragmenten uit hun eigen leven te zien.
Ik kan er niet meer opkomen wie er in spelen. Ik heb deze film lang geleden een keer gezien. Ik had gehoopt dat iemand hier het wel zou weten.
Ah volgens mij ging het over een vrouw en man, die vrouw mocht wel door maar van die man was het dubieus. Toen moest de man voor de hemelse rechter komen en die lieten allemaal stukjes van zijn leven zien en dan kon hij uitleg geven. Later mocht hij toch door en dan zie je hem met die vrouw in een wagentje, zo'n safaritreintje zeg maar,en dan rijden ze weg, naar de hemel. Zoiets toch? Er begint steeds meer te dagen, als dit die film is die jij bedoelt.
Bedankt voor het vinden van de titel. Ih heb even snel gekeken op youtube en het inderdaad de film die ik bedoel. bedankt, Groetjes Fluffi