Hier ook een Gleek Helemaal fan van Kurt, erger me dood aan Lea Michelle (weet ff haar naam in de serie niet meer). Dat over acteren van haar hangt me de strot uit. Ik vond Defying Gravity echt by far het mooiste nummer. Hier zingt Kurt (chris Colfer) het nummer helemaal incl. eindnoot YouTube - Defying Gravity - Chris Colfer Solo Version (HQ) Brittney vond ik geweldig in de Brittney aflevering en in de kerst aflevering. Zo lief! Ik had hem al een keer gepost, maar hier zie je Heather Morris als danseres bij Beyonce. (wisten jullie dat ze de tour met Beyonce heeft afgeslagen om in Glee te spelen ) YouTube - Beyonce - Single Ladies LIVE! [2009]
Gisterenavond de kerstaflevering gezien, wat lief zeg!! moest op het eind ook even een traantje wegpinken hoor.. Geweldige aflevering!
Stop? Is er een Glee-stop? Hoezo? Vanavond geen Glee? Vind het wel een errug leuke serie hoor, geweldig hoe ze alle liedjes zingen!
In Amerika zijn ze al verder, dus denk dat we van de stop in Nederland niks missen, Nederland zit nog maar in seizoen 1 voor zover ik weet