ik had al weinig haargroei op mn onderkantje, oksels en benen, nu is dat nog hetzelfde, gelukkig, is echt wel makkelijk! er groeit wel meer haar op mn buik, nu al! En ik heb opeens haar rond mn tepels, vreselijk!
Ik heb ook meer haargroei, het is echt extreem Ik heb nog nooit zo veel, lang en donker beenhaar gehad. Schrok er echt van aanvankelijk. Normaal heb ik kort, blond beenhaar wat ik nagenoeg nooit hoef te scheren omdat het toch niet opvalt. Maar nu echt dikke, zwarte, lange haren Ook op andere plekken helaas. Maar wat op de rest van mijn lijf gebeurt geldt niet voor mijn hoofdhaar helaas. Dat lijkt langzamer te groeien dan ooit en is heel slap geworden. Ik heb van mezelf al fijn haar, er is nu helemaal geen volume meer in te krijgen. Ook mijn nagels lijken gewoon te zijn gestopt met groeien.
ha ik dacht al dat het aan mij lag want had er nog nooit iemand over gehoord maar ook ik heb inneens dikke zwarte beenharen! maar op sommige plekken op me benen ook weer helemaal geen! mijn hoofdhaar is heel erg vet net zoals mijn gezicht.
Hier ook meer haargroei. Ook idd opeens op mijn buik. Alles groeit harder en komt sneller terug. Volgens mij zijn dat hormonen. Mijn nagels groeien ook sneller aan
Bij mij verschild het per lichaamsdeel, haha.. Me hoofdhaar valt echt uit als een gek en is ook dunner geworden. Wenkbrauwen moet ik vaker epileren. En heb ook een vachtje op me buikie gekregen al in het begin, daar probeer ik maar vanaf te blijven. De haren op me benen groeien wel minder snel. Krijg ook uitslag van scheren inneens, daar ben ik nietzo blij mee.
Ik heb ook last van haargroei op mijn buik. En dat wil ik niet! Maar helaas pindakaas niets aan te doen. Gelukkig hoort het bij de zwangerschapskwaaltjes...dus hopen dat het daarna weer weggaat.
Hier ook last van meer haar. Is vooral donshaar op mijn buik en ik ga er niks aan doen. Heb van horen zeggen dat na de bevalling het weer weg gaat. ZIjn er trouwens ook mensen waarvan de nagels razend snel groeien?? Word er crazy van, moet ze bijna elke dag wel knippen
had er niet zo op gelet, maar mn nagels groeien inderdaad harder. En ik kwam erachter dat het daar beneden toch sneller groeit. Voorheen deed ik het vlak voor mn ongi, dus eens per maand, meer was echt niet nodig. 2 weken terug alles netjes gemaakt voor de echo en nu dus alweer moeten doen, want morgen weer een echo en het was toch echt geen porum meer!
Dacht dat ik de enige was. Heb het ook heel erg. Moet mijn gezicht ook nu vaker ontharen dan normaal. Daar en tegen heb ik nu ook een vollere haardos op mijn hoofd. + en - punten dus
hier bij de laatste zwangerschap ook gehad,vooral het haar op mijn hoofd was echt dik en vooral lang geworden!