Meer harde buiken door t weer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ddebbyy, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai,

Heb net een uur lang achter elkaar harde buiken gehad...echt wel elke 6 minuten...ze waren ook vrij pijnlijk. Ik ben onder de douche gaan staan in de hoop dat ze zouden verdwijnen.

De ergste zijn nu weg en het is nu ook niet meer elke 6 minuten.

Ik heb pas sinds afgelopen week harde buiken...hiervoor had ik er nog geen gehad! Mijn buik word helemaal keihard en ik krijg een vreselijke druk van onderen...ik neem aan dat dit een harde buik is.

Moet ik de VK bellen...ook nu het bijna weg getrokken is? Of komen harde buiken meer voor bij warm weer? Ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan dus ben ook niet druk geweest dus dat kan het ook niet zijn!

Groetjes Debby

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik zou toch maar even contact opnemen met je vk.
    Harde buiken in dat ritme dan zit je in mijn ogen toch echt tegen weeen aan...
    Durf je geen 100% zekerheid te geven..

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mijn vk zei vandaag dat ik moest bellen als ik zeker 6 harde buiken in een uur had. Dat was volgens haar te veel. Dus ik zou wel even bellen als ik jou was...

Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat het met het weer te maken zou kunnen hebben.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hoe gaat het nu?

5. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    debby is opgenomen in het ziekenhuis ze gaan zo overleggen of ze aan de wee remmers komt
    want het was een beetje afgezakt

6. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik ben trouwens het stiefzusje van debby ik ben net ontslagen uit het ziekenhuis voor de 2de keer vanwege te vroege weeen en nu ligt zei er
    onz babys laten ons behoorlijk schrikken

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jeetje. Ik maakte me al wel een beetje zorgen. Het klonk wel wat extreem die harde buiken... Goed dat ze aan de bel heeft getrokken en hopelijk helpen de weeenremmers (als die toch nodig blijken te zijn).

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    shit voel de hele dag al een strakke buik
    doet niet echt pijn maar nu ik dit lees maak ik me wel beetje ongerust

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ikke is weer thuis.
    Heb gisteren inderdaad toch maar de verloskundige gebeld en die kwam direct hier naartoe.
    Ze heeft gevoeld of ik ontsluiting had maar dat was gelukkig niet het geval.
    Wel bleven de harde buiken komen elke 3 a 4 minuten dus ze heeft me toch doorgestuurd.

In het ziekenhuis werd ik aan de CTG gelegd en bleken het wel degelijk weeen te zijn.
    Na 3 a 4 uur bleven ze ineens weg...om vervolgens 20 minuten later 2x zo hard terug te komen.
    Gelukkig was dit een klein uurtje want weg puffen was al een hele klus.
    Na ik een lekkere warme douche heb genomen zakte de weeen af en had ik alleen nog wat harde buiken.
    Gelukkig ben ik nu weer lekker thuis...al moet ik nu wel heel rustig aan doen en mag ik niet meer werken.
    Onze kleine meid is in ieder geval nog steeds veilig in mijn buik.

Groetjes Debby

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Fieuw! :confused: Gelukkig dat je weer thuis bent!
    En gelukkig maar dat je nog geen ontsluiting had ook, kleintje moet toch nog een paar weekjes blijven zitten!
    Succes!

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jaaa zeker te weten.
    Gelukkig weer een rustig nachtje gehad....harde buiken zijn zo goed als verdwenen.
    Ik heb gewoon vast een voorproefje gehad voor wat er komen gaat over hopelijk 7 weken ;)
    Maar we zijn echt geschrokken hoor...dit wil je echt niet met 30 weken!

Deel Deze Pagina