Goedemorgen meiden, Even een vraagje over het opmaken van de kinderwagen. Na de geboorte is ons aangeraden de kleine een paar dagen op onze kamer te laten slapen in de kinderwagen. No problemo natuurlijk, maar hoe maak ik de kinderwagen op Zal ik een molton gebruiken of juist niet deken of dekbed Hoe hebben jullie je kinderwagen opgemaakt. alvast bedankt Groetjes Meertje
dekbed mag sowieso niet de 1e 2 jaar. Je kunt gewoon je kindje in de kinderwagen leggen, een hydrofieldoek onder zijn/haar hoofdje leggen, katoenen dekentje erover met lakentje en klaar!
Ja idd zoals mamakitty al zei geen dekbed gebruiken je kan uit kijken naar een deken voor in de kinderwagen die bestaan ook..
Ik gebruik een hoes van het aankleedkussen voor het matrasje en een katoenen wieg dekentje en een wieg lakentje en onder het hoofdje een hydrofiele luier voor als Jayden iets gaat spugen.
Ik heb een flannelen luier over het matrasje, een hydrofiel luier bij het hoofdje en gewoon een lakentje voor de wieg en ook een dekentje voro de wieg..