Ik heb bij de etos testen geen tweede streep en bij de digi "niet zwanger". Nu heb ik een kruidvat test gedaan en daar staat een tweede streep? Wel heel licht, maar toch! Weet iemand of je bij de een sneller een lijntje ziet? Ben inmiddels een week overtijd.. groetjes Britt
Zeker spannend... er staat wel een lijntje, maar die is heel licht. Zou over dag of 2 - 3 echt donkerder moeten zijn, dus wie weet!
Nou ik zie duidelijk een streep hoor, dus waarschijnlijk is de volgende een stuk donkerder! En worden andere testen ook snel; positief nu!
Ik had ook zo'n streepje en zie mijn banner .. Ik heb 1 dag later een digi gedaan en daar stond op Zwanger! Dus misschien morgen vroeg testen met ochtend urine ?
Wanneer heb je weer getest meis? Nu super duidelijk? Ik heb net als jou zo'n lichte streep ben er heel onzeker over, maar als jij nu wel later een dikkere heb gekregen, dan geeft dat mij ook weer veel hoop! Iig heel erg gefeliciteerd, van harte, super leuk!
Bedankt meiden! Sterretje, ik heb toen 3 dagen later weer een test gedaan en die gaf "zwanger" toen 2 dagen later weer een kruidvat en deze was wat donkerder. Die van etos heb ik niet meer gedaan, maar kruidvat gaf dus wel een licht streepje en etos niets. Dus misschien duurt het bij jou ook gewoon wat langer. Groetjes en succes Britt