meer hebben aan de mensen op ZP dan aan omgeving ?

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Op MMM gebied wel.
    Vind t heel fijn om herkenning terug te lezen in andere MMM meisjes.
    Daardoor ben ik in gaan zien dat ik niet zwak ben, en alle gevoelens die ik heb, mij sterker maken, ipv zwakker.
    Het is normaal wat ik voel, en t hoort er bij.
    Mede door dit forum kan ik alles veel beter verwerken, en krijg ik steun die ik in real life amper heb.
    Gewoon omdat de meiden WEL weten hoe ik me voel,omdat je eerder iets post hier,want anderen in real life snappen dat niet, ook eigenlijk heel logisch, aangezien ze niet half weten wat ik doormaak, of hoe t aanvoelt.

Ben blij dat ik zoveel lieve meiden rond me heen heb in diverse topics.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Op het gebied van praktische tips heb ik inderdaad wel vaak meer aan de mensen op zp. Gewoon omdat ik maar weinig mensen in mijn omgeving heb met kleine kinderen. En al helemaal niemand die hetzelfde over bv denkt als mijn man en ik en dus goed bv-vriendelijke adviezen kan geven.

Maar op emotioneel / vriendschappelijk gebied heb ik toch meer aan mijn echte vriendinnen.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik heb hier meer aan de mensen dan in mijn omgeving. Nou heb ik niet veel vrienden meer na een verhuizing. En met dat ik terug kom heb ik kids en ben dus al snel anders dan hun. Dat is dus helemaal verwaterd.

Familie van mij is waardeloos. Heb 2 lieve zussen hoor, maar wel wanneer het hun uitkomt. Mijn moeder is 1 grote leugen en mijn vader heb ik nauwelijks contact mee.

4. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, ik ken dat ;)

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Bij mij is het wisselend.
    Ons dochtertje heeft reflux en wat dat betreft vind ik het erg fijn om hier meiden te spreken die in hetzelfde zitten en zo ervaringen / tips te delen met elkaar.
    Heb ook het gevoel dat zij mij begrijpen.
    Hartstikke fijn want in mijn omgeving heb ik niet iemand direct naast me die ook in die situatie zit.

Maar mn "echte" vriendinnen vind ik wel ook fijn maar zij begrijpen mijn reflux verhaal niet altijd en dat is lastig maar ben hen weet ik wat echt is en wat niet.
    Wat ik aan ze heb.

Maar het is sowieso heel fijn om hier je verhaal te kunnen delen.

Deel Deze Pagina