WHAHAHAHAHA ik dacht gewoon precies het zelfde! maar volgens mij zijn er niet echt genoeg heksen om van een clubje te spreken, geeft ook niet dat was ook alles waar ik benieuwd naar was
meid ik hoop dat je nog reacties krijgt nogmaals ik ben zelf geen heks maar vind het wel leuk om te lezen van mensen die dat wel zijn. gewoon een beetje interessant vind ik dat...
O ik zie dit niet als vervuilen hoor iedereen mag van mij alles zeggen en ik kan me voorstellen dat het bij sommige mensen wat vraagtekens oproept. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg en als iemand wel vragen heeft kan die altijd een pb'tje sturen natuurlijk
Merry Meet Vagans. Ook hier een heksenmama. Inderdaad geen wicca, maar een vrije heks en zo eclectisch als wat En nee meiden, niet zweverig, geen pukkel en punthoed maar wel een bezem
Merry Meet! Ooo ik heb tegenwoordig een zwiffer (je moet wel met je tijd mee gaan he ) en helaas ook een pukkel sinds vandaag... op mn kin nog wel! :x HAHAHA
Trouwens over 7 weken krijgen we een pupje. De fokster ( ook een heksje ) wilde namen in heksenstijl. Mocht de naam voor de stamboom zelf bedenken. Had de naam Molly sterk in gedachten maar had niks met heksen te maken. Dus heb ik voor de stamboom de naam Merry Meet Molly bedacht De fokster vond het zo leuk/mooi dat de stamboomnamen van alle pups nu beginnen met Merry Meet en dan een eigen naam
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/141208-kruidenthee-op-elfenbankje.html was een clubje van Wicca, fantasy ed. Kan vragen het weer te openen
Beetje late reactie, maar dit topic gaat ook zo snel! Voor de duidelijkheid, ik zie het zelf niet als zweverig gedoe hoor, maar ik krijg redelijk vaak van dat soort reacties in mijn omgeving, dus zeg er maar meestal niets over tegen anderen. Ik vind dit wel een leuk topic eigenlijk, en best tof om te zijn dat er veel meer mennsen mee bezig zijn/ interesse in hebben.
Het is volgens de regels niet toegestaan een topic te openen over religie. Ik heb Vagans even een pb gestuurd.