hai hai ben wel benieuwd naar jullie eventuele tattoo's en piercings!! ik hoop niet dat er al zo'n topic bestaat kon het niet zo snel vinden. dit zijn de mijne.
View attachment 82960 wow super mooi! vooral van die op de zijkant, deed dat pijn? hier de mijne... heb m tussen mijn schouderblad staan!
Hey meiden. Ik wil graag een tattoo van mijn naam in het arabisch. heeft 1 van jullie een idee hoe ik daaraan kom. Ik weet wel hoe ik hem schrijf, maar wil het op een mooie, sierlijke manier geschreven hebben. Wie kan me helpen?
minya: dat is toch het logo van michael jackson want toevallig zag ik vorige week een meisje met zo een tattoo alleen bij haar kon je de letters lezen en anders zag je hem in ze jasje met een hoedje zeg maar... snap je het nog haha
zo ook even die van mij maar hij lijkt op deze foto wel erg groot.. Ik heb nog 3 sterren op mijn voet maar die ga ik na de zomer laten veranderen door er nog iets sierlijks bij te doen ofzo... En op me rug tussen me schouderbladen heb ik nog een tribal zon achtig iets View attachment 82964
ben jij ff een giga mj fan!!! same here deze om de enkel is van mij ik heb de naam van mn dochter op mn pols en een dolfijn op mn rug mn man heeft er veel meer dies bezig met een sleeve
och meiden wat zijn jullie snel wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heerlijk al die reacties die binnen stromen hihihi jaaa die op mn zij deed heeel erg pijn leek wel een speenvarken die aan het gillen en janken was schaam me nu nog dood als ik er aan denk maar het resultaat mag er zijn hihihi
@angiebaby: wat een toffe tattoo is dat met die vlinders! Mooie kleuren ook Ik heb zelf in 2007 een tattoo laten zetten. wat een rit was dat zeg. 5x 2 uur liggen. Maar het resultaat mag er wezen vind ik. Ik ga kijken of ik ook een foto kan vinden
@angiebaby jaa super ik wilde er ook 1 op mn zei een vrij grote,,met hawaiaanse bloemen enz enz maar ik heb besloten te wachten,,ik wil graag zwanger worden en het word besten groot project dus wacht ik liever tot de 2 er is als dat mag gebeuren athans...hij is echt super met die kleuren en vlinders prachtig! was de pijn idd dik waard