Hoi meiden hier zo onzeker.. vandaag na de grote boodschap heb ik soms heeeeel weinig (licht)bruinverlies… ook kon ik gister niet op mn buik liggen zulke zere harde borsten en nu doen ze bijna geen pijn meer. Dus je raad het al. Groot alarm in mn hoofd.. Meerdere meiden hier last van gehad? Ben zo onzeker omdat ook afgelopen zondag mijn allerliefste omaatje is overleden en vandaag hadden we de uitvaart. Eigenlijk zou ik zaterdag trouwen maar dat is hierdoor verschoven naar 20 juli.. kortom enorm veel zenuwen, emoties en stress…. En hierdoor ben ik bang dat ik weer een miskraam ga krijgen .
Gecondoleerd. Ik ben mijn vader zeer onverwachts verloren in het 1e trimester. Mijn moeder wilde daarna niet meer leven. Ik heb de hele zwangerschap extreme stress gehad daardoor. Waarbij ik niet functioneerde en elke prikkel 1 teveel was. Paniekaanvallen erbij. Extreme uitputting/burn out en ptss heb ik eraan overgehouden. Mijn kind heeft er niets aan over gehouden gelukkig.
Jeeetjee wat ontzettend heftig…. Gelukkig dat je kindje er niks aan over heeft gehouden… alleen ben ik nu dus zo bang door die lichtbruine afscheiding met afvegen….
Ik zie in je onderschrift dat jij ook een bbz hebt gehad.. ook 1 van mn angsten.. ik heb wel wat pijn linksonder. Wat steken voornamelijk met staan. En al sinds ik zwanger ben buikkrampen/pijn. En nu dus ook wat bruinverlies. kun jij me jouw ervaring vertellen hiervan?
Pff @Roxy1994, de ellende van een bbz mag jou toch hopelijk wel bespaard blijven. Gecondoleerd met het verlies van je oma en hopelijk stopt het bruinverlies snel. Mbt de angst voor een bbz: hou de pijn in de gaten en vraag desnoods een vroege echo aan om de locatie van de zwangerschap te bepalen.
Ik heb vrijdag een echo in het AMC. Het is niet constant de pijn dus ik denk niet dat het iets is en dat het wss mn banden zijn ( hoop ik) ik hoop ook dat het bruinverlies ophoudt.. het is ( tot nu toe) alleen heeeeeel weinig met afvegen
Ik wil je vooral op het hart drukken, dat door je ervaring met verlies van je kindje, alle symptomen extra onder de loep liggen. Mijn bbz begon als lichte menstruatie, testen die langzamer dan anders opliepen en knaltest rond 19 dpo. Toen stuurde ik al naar de verloskundige: ik heb een bbz, ik weet het zeker. Je hebt een vroege echo gelukkig. Ik hoop dat het een klein stukje zorg kan wegnemen.
Had jij ook schouderpijn? Lees dat dat een symptoom is maar staat nergens waar je die pijn moet voelen en of dat fan steken zijn of spierpijn enz.
Dat gebeurt pas bij een inwendige bloeding. En geloof me.... dan is de buikpijn echt een hel. Toen mijn eierstok knapte, was dat de ergste pijn die ik ooit in mijn leven heb gehad. Ik kreeg idd ook schouderpijn, aan 1 kant. Die ging pas weg na de operatie met 9 weken. Je hebt een vroege echo. Dus dat is nu echt heel goed. Locatie kunnen ze al prima zien dan Ik heb echo's gehad met 5+6 en 6+0
Okee thanks! Ugh t liefst wil ik nu een echo, denk dat mn schouders gewoon vast zitten.. hoofdpijn. Misselijk. Pijn in mn zij. Maja praat ik dat mezelf nu aan of niet. De buikpijn is stuk minder merk wel dat ik vaker links dan rechts steken/krampjes heb. Rechts ook wel maar veel minder vaak. Nu wel links hoog in mn zij steken. Beetje gevoel wat je hebt als je te hard en lang gerend hebt.
Okee de pijn is weg dus denk dat het spanning was. had jij trouwens al een kloppend hartje gezien met 5+6?
De gynaecoloog zei dat er hoogstwaarschijnlijk alleen een vruchtzakje te zien zou zijn. Maar we zagen toch ergens al een groeiend embryootje leek wel zei ze! Dus positief. Nu afwachten tot donderdag!
Week verder. En net weer bruin bloedverlies maar durf mn vk niet te bellen omdat ik ze niet “ lastig wil vallen”. Ik voel me dan zon zeur die om elk dingetje belt.. aan de ene kant wil ik gewoon nu bellen en een echo maken maar aan de andere kant heb ik morgen om 18:15 een echo bij de vk. maar voor mijn gevoel duurt dat nu veel te lang