Een beetje maf misschien, maar sinds vorige week heb ik veel meer trek dan in de weken ervoor. A.s. donderdag ben ik 37 weken en ik heb het idee dat ik trek blijf houden. Ik los het wel op door fruit te eten, komkommer, wortel en dat soort dingen. Maar het viel me wel op. Zijn er meer dames die hier "last" van hebben? Ik word soms 's nachts wakker en dan kan ik me helemaal al op het ontbijt verheugen.. ik spoor niet
Je spoort wel hoor haha Ik heb dat ook heel erg! Eigenlijk vanaf de laaste 3 weken weer... In het begin had ik het namelijk ook Ik probeer me te beperken tot brood, fruit ed... En er staat standaard een doos liga's naast mijn bed. Voor het slapen nog even een bak yoghurt met cornflakes en dan hopen dat ik niet wakker wordt, want eenmaal wakker, dan slaat de honger weer toe... zucht... Normaal at ik helemaal niet veel...nu eet ik mijn dagelijkse avondmaaltijd en na 15 minutne heb ik alweer trek in iets.. Misschien een lintworm Misschien toch een natuurlijke manier om energie te krijgen voor de bevalling ofzo? ik heb echt geen idee. Soms wel erg lastig, want als ik niet toegeef aan de honger wordt ik ook misselijk...
Ik herken het ook hoor. Als ik 's ochtends vroeg wakker word is het eerste waar ik aan denk mijn bakje vla als ontbijt . En overdag heb ik ook steeds (lekkere ) trek. Dat zal wel komen doordat ik nu thuis ben en ook de hele dag in de gelegenheid ben om te eten. Maar goed, we moeten wel voldoende energie hebben voor de bevalling hè, dus het kan vast geen kwaad .
Ik HAD dat...van 24 weken tot ongeveer 30 weken zwangerschap. Maar moet wel zeggen dat het nu veeeeeeel minder is. Gisteren heb ik bijv. alleen maar crackers als ontbijt gehad, als lunch twee mueslirepen. En daarna alleen maar een goed bord avondeten. Merk gewoon dat ik minder tussendoor snack enzo.
Ik heb inderdaad sinds wk 37 (begin van het verlof) ook als ik s ochtends wakker wordt moet eten. Dus vaak wordt ik om 7 u wakker, eet ik wat yoghurt of peperkoek, een cracker.. maakt niet uit. En dan ga ik mijn bed weer in!
Ik heb dat ook hoor! Ik eet niet veel in één keer, maar eigenlijk de hele dag door kleine beetjes en veel snoepjes Misschien dat het de verveling is, omdat we nog eventjes moeten wachten? Ik heb geen idee
de meeste van mijn dromen 's nachts gaan over eten.. badderen in de m&m's, groot inkopen doen bij de bakker.. ik kan uren dromen over eten haha.. heb ook honger, kleine zal wel meer nodig hebben, groeit nu hard! x
in mn kast liggen chocolaatjes ebn kaneelstokjes( gehad..), een halve zak bolognese chips(manlief heeft de halve zak opgegeten) en er staat een snoeppot met apenkoppen(snoepjes zonder kleurstoffen en oooooo zo lekker). In mn vriezer liggen raketjes... en dat al deze spullen daar liggen kan ik niet vergeten!!! ik zou het liefst alles naar binnenproppen. Maar dan ook echt alles! En dat terwijl ik net een bord volkoren pasta op heb( vezeltjes zijn goed).. ik probeer maar gewoon tegen mezelf te zeggen 'nee je neemt ze niet alles wat er nu bijkomt aan snoepen moet er ook weer af straks'.. en ik haat de sportschool..dus... dat word knagen op een stuk komkommer straks..... snik
Hier ook veeeel trek ! S,morgens om 5 uur als de wekker van hubbie gaat begint het al ! 5:30 2 broodjes met JAM Mmmmmmm ! Weer verder slapen...... 8:30 groot bord met brinta en bruine suiker ! 11:00 4 broodjes JAM ! 13:00 Paar plakken ontbijtkoek 15:00 waky waky van brinta ! 18:00 Groot bord avondeten en dan begint het de volgende ochtend weer opnieuw