Kriebels... nooit gedacht!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 29 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoii dames!

Het valt me de laatste tijd zo op dat ik steeds kriebels heb bij het zien van baby's of bij het horen dat iemand zwanger is.
    Onze jongste is 7 maanden en we willen echt nog even wachten maar die kriebels...
    Na de oudste had ik dat totaal niet! toen zag ik er echt tegenop om weer zwanger te raken en het liefst hield ik het zelfs bij 1 kind omdat ik het zwanger zijn en de bevalling zo vreselijk vond.
    Nu is zwanger zijn nog steeds niet echt mijn ding maar ons jongetje was en is zo'n relaxte baby in tegenstelling tot onze dochter dat ik er weer zin in begin te krijgen;)
    Mijn man zegt dat ik maar moet wachten tot de 1e verjaardag van ons zoontje en dan kijken hoe ik er dan in sta.
    Iets minder leeftijdsverschil lijkt me ook wel erg leuk...

Herkenbaar?;)

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Heel herkenbaar. Wij wilden voor een 2e gaan als onze oudste rond de 10 maanden zou zijn.

Maar toen ze 7 maand was kreeg ik al de kriebels voor een 2, omdat onze dochter een erg makkelijke baby is/was. Ik hield in mijn achterhoofd dat het nog wel even kon duren voor ik zwanger zou raken (ook al was ik bij de 1e na 2 maand zwanger). Maar ik was meteen zwanger en er zal straks 16 maand tussen nr. 1 en nr. 2 zitten.

Deel Deze Pagina