Kan het waar zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Toeraab, Jan 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toeraab

Toeraab Lid

Jan 29, 2016
    41
    88
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Na mijn eisprong had ik al snel last van te vaak naar wc gaan. 6 dagen later kreeg ik bloed bij het plassen (uit mijn blaas). Dus heb een onderzoek laten doen bij mijn HA. Het bleek dat ik blaasontsteking had wat ik al dacht.. Voor mijn eisprong had ik deze maand ook een hsg onderzoek gehad. Vandaag hoor ik ongesteld te worden maar tot nu toe nog niet geworden.. Bij de blaasontsteking had ik ook last van mijn eileiders (dat gevoel wat je na hsg hebt, krampachtig). bij de HA vroeg ze of ik zwanger kon zijn.. Nu vraag ik me af of het wel kan ? Zo vroeg in je zwangerschap blaasontsteking krijgen? Verder had ik vandaag bij het afvegen ook lichtroze bloed.. Mijn borsten voelen ook voller en ik plas vaker, kan dat wel zo vroeg in de zwangerschap?

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Heb je al getest?

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Tja, ik zou even een test doen.
    Het kan op zwangerschap wijzen maar kan ook te maken hebben met de andere dingen die he noemt. Testje geeft meer duidelijkheid

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even testen. Rozeverlies kan ook een voorbode zijn van je menstruatie helaas.

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Blaasontsteking kun je altijd krijgen, of je zwanger bent of niet. Zou als ik jou was even een testje doen, dan weet je het zeker

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Na het HSG-onderzoek kan je cyclus in de war zijn. Heel veel vrouwen hebben die ronde later een eisprong of het duurt langer voordat ze ongesteld worden. Een blaasontsteking staat los van een eisprong of zwangerschap.

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,867
    113
    Female
    Ik zou idd een test doen.

Ik was de ronde van mijn HSG zwanger dus het zou wel kunnen

Share This Page