Hallo, Na mijn eisprong had ik al snel last van te vaak naar wc gaan. 6 dagen later kreeg ik bloed bij het plassen (uit mijn blaas). Dus heb een onderzoek laten doen bij mijn HA. Het bleek dat ik blaasontsteking had wat ik al dacht.. Voor mijn eisprong had ik deze maand ook een hsg onderzoek gehad. Vandaag hoor ik ongesteld te worden maar tot nu toe nog niet geworden.. Bij de blaasontsteking had ik ook last van mijn eileiders (dat gevoel wat je na hsg hebt, krampachtig). bij de HA vroeg ze of ik zwanger kon zijn.. Nu vraag ik me af of het wel kan ? Zo vroeg in je zwangerschap blaasontsteking krijgen? Verder had ik vandaag bij het afvegen ook lichtroze bloed.. Mijn borsten voelen ook voller en ik plas vaker, kan dat wel zo vroeg in de zwangerschap?
Tja, ik zou even een test doen. Het kan op zwangerschap wijzen maar kan ook te maken hebben met de andere dingen die he noemt. Testje geeft meer duidelijkheid
Blaasontsteking kun je altijd krijgen, of je zwanger bent of niet. Zou als ik jou was even een testje doen, dan weet je het zeker
Na het HSG-onderzoek kan je cyclus in de war zijn. Heel veel vrouwen hebben die ronde later een eisprong of het duurt langer voordat ze ongesteld worden. Een blaasontsteking staat los van een eisprong of zwangerschap.