Body wraps

Discussie in 'De lounge' gestart door Bo20, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hi meiden,

Ik lees de laatste tijd veel berichten over zogenaamde 'do it yourself body wraps'. Het idee: je verpakt je 'probleem' zones (bijv. bovenbenen, buik) in plastic met een homemade mengsel van kruiden, vocht afdrijvende olieen etc. en gaat dan een uurtje in de zon en/of met een warmtepakking zitten. Het resultaat: verlies van centimeters door vocht afdrijving en een strakkere (lees: cellulite vrije) huid. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, toch?!

Om je een idee te geven: How to Do a Home Body Wrap: 28 Steps (with Pictures) - wikiHow

Toch heeft het me nieuwsgierig gemaakt! Ik ben zelf ver van overgewicht, maar door een kantoorbaan merk ik toch dat mijn bovenbenen niet meer zo strak zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Denk niet dat deze werken. Je gaat er van zweten dus zal vooral vocht afdrijven wat er binnen een mum van tijd weer aan zit.
    Ik heb wel ervaring met it works body wraps. Die werken wel en je mag er niet eens bij zweten. Ook heeft het een ontgiftende werking, daarom mag je het niet gebruiken tijdens de zwangerschap en als je bv geeft.

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Gewoon gaan sporten en knap eten. Word je vanzelf strakker.

4. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    whahaha sorry maar ik zie het al helemaal voor me hoe je helemaal onder de prut ingepakt met plastic in de tuin zit :D:D

5. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Het enige wat er strakker van wordt is je portemonee :-D

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik eet super gezond, snoep nooit, drink weinig koffie en al helemaal geen koolzuurhoudende dranken. Sporten doe ik dagelijks! Het verdwijnt gewoon niet helemaal. Was gewoon even benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben, that's all ;)

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Heb het nog even doorgelezen, maar met deze methode mag je het ook niet tijdens je zwangerschap gebruiken.

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Klopt! Dat las ik inderdaad ook.. dus voor mij kan het nu even niet, maar wellicht nadien! :)

Deel Deze Pagina