Ze zijn helemaal gek geworden volgens mij.. Zit nu EditieNL te kijken! Alsof het leven nog niet duur genoeg is.. Verhoogd eigen risico (610 omhoog) Betalen voor elk bezoekje aan de HA (5 per bezoek) 100% verhogen van de huur op aantrekkelijke plekken etc etc.. Hypotheekrente aftrek afschaffen.. Zal straks even het filmpje erbij zoeken als het afgelopen is.. Edit: heb m.. Kaasschaaf over Nederland - Editie NL - RTL.NL
de eigen risico verhogen van 165 naar 775 geen pil meer voor vrouwen boven de 21 of zelf betalen krijg je weer meer abortussen en ongewenste zwangerschappen ppffff ze zijn echt gek bezig vind ik dan he
Ja is toch te zot voor woorden?? Straks krijg je nog dat arme mensen moeten gaan sparen voor een doktersbezoek o.i.d.
site nu ook met verbazing te kijken.. als dat echt allemaal gaan doorzetten neem ik alleen een basisverzekering haha.. meer dan 700 euro zelf betalen, plus 127,00 verzekering per maand.. **kassa**
Ik denk en vind dat het de schuld is van het kabinet en die kereltjes daar. Dat er zo'n geld tekort is en er bezuinigd moet worden! En wie is er de dupe? Juist ja, de gewone mens.
Vind ik ook, en ik denk eigenlijk wel dat het kabinet zo gek is eigenlijk .. Maar die eigen risico daar heb ik weken geleden al over gehoord! Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen??
ik las het ook dacht ook dat het een 1 april grap was... ik hoop het wel zijn ze nu helemaal gek geworden dan neem ik ook alleen maar een basisverzekering
Nou ik word er gewoon bang van, van dit nieuws... Zo gaat Nederland echt kapot! Bezuinigen op de 2 belangsrijkste dingen, onderwijs en zorg!!! Laat ze lekker de KBS naar het buitenland en ontwikkelingshulp stopzetten. Wij kunnen straks wel ontwikkelingshulp gebruiken.. Ik hoop van harte dat het een 1 april grap is....
nee weet ik wel hoor maar het is toch van de zotte.... je betaalt je blauw en pas kreeg ik een rekening van de apotheek voor pillen die ik had gehad( die ik achteraf nog niet eens mocht:x) maar wel even 20 euri dokken he!:x:x:x:x:x:x:x
heb het eens nagekeken, bij het Groene land basis verzekering kom ik onder de 100 euro per maand uit.. nu zit ik op 127 euro, (aanvullend en tandarts) Dat van de huisarts zou helemaal niet best zijn.. 5 euro per bezoek..
het is te hopen dat het een 1 april grap is, dit is toch niet meer op te brengen voor het grootste deel van de mensen. om dat eigen risico te gaan betalen (als het door gaat natuurlijk) ze kunnen beter het weer gaan doen zoals vroeger, gewoon het ziekenfonds weer terug.
laat ze eerst eens een keer bezuinigen op alles wat naar het buitenland gaat, er gaan bakken met geld uit, en wij moeten onze centen gaan omdraaien