Heb het gezien.Vond het een beetje moeilijk te volgen,ligt dat aan mij? Meisje klonk er zenuwachtig! Er komt ook een nieuw programma op sbs6, over tienermoeders, waarin onder andere zij gevolgd word. Ga dat wel kijken denk ik!
ooh jammer dat moet ik weer missen lijkt me wel interesant.. trouwens ik heb welle in de caht rooms gekeken bij bijv tmf of andere en asl je ziet wat ene namen ze hebben.. kinderen van 12/13 nou sorry vind ik niet normaal.. julie weten vast wel wat voor een namen ik bedoel.. wil niet grof worden hier.. maar bij g**L sletje ofzo.. en dan zie je de leeftij dan denk je echt van waar zijn de ouders of ben ik dat nou alleen?
Ja dat nieuwe programma wordt binnenkort uitgezonden op SBS6, wanneer weet ik niet maar er zal vast nog een aankondiging komen. Ga het ook zeker kijken. Dit meisje wat gisteravond op tv was, werd zwanger op haar 13e. Ik vond haar moeder erg laconiek reageren. Zo van: ach heb liever dat ze thuis sex hebben dan op straat, dus die liet dat ook gewoon toe.. Moet hier potverdikkie niet gekker worden, als je kind zo jong is kun je dat toch zeker verbieden? Ik zou het nooit willen. Maar goed, denk ook zeker dat het met een bepaalde levenstijl te maken heeft, wat dat betreft ben ik zeker ouderwets maar dit zou ik nooit toelaten.
Hmmm denk dat het ene kind het andere niet is... verbieden zal echt niet bij alle kids werken. Ik had destijds ook een meisje bij me op school wat op haar 12de claimde zwanger te zijn... bleek verzonnen maar ze had wel degelijk sex. Ik denk dat het voor een groot gedeelte wel te maken heeft met de opvoeding. Ik heb altijd geleerd dat sex iets bijzonders moet zijn. Niet met de eerste de beste ed. Mn ouders waren-zijn verder niet tegen sex voor het huwelijk maar je moet gewoon je verstand gebruiken als je het doet. Ikzelf was 15 en het was met mn huidige man, ik ben destijds ruim van te voren aan de pil gegaan en er waren ook condooms. Ik denk dat er gewoon nogsteeds veel zijn die het om de verkeerde reden doen en niet genoeg bij de gevolgen stil staan... er is maar 1 wip voor nodig. Ik heb ook liever dan mn kids later thuis experiemteren met hun vriendjes/dinnetjes maar dan wel verstandig en niet te jong. Zou in ieder geval wel hardstikke kwaad zijn en teleurgesteld als mijn dochter op dr 13de zwanger raakt. Niks laconiek in dat geval...
Nou als ik weet dat mijn kind op zn 13e sexueel actief is zou ik het zeker uit zn hoofd praten,en er echt niet achter staan, maar net wat ze zegt.. ik heb liever dat hij het thuis doet, dan in de bosjes! Ik hou niet van stiekum gedoe,dus ik vind wel dat mn kind het tegen mij moet durven zeggen. Maar het ligt ook aan de opvoeding, en vooral ook aan de soort mensen waar het kind mee omgaat. Zoals ik die moeder zag, denk ik niet dat het erg sociale mensen zijn. Zoiezo al aan die piercing te zien. Dat meisje is 14 jaar en had al een wenkbrouw piercing, die ze waarschijnlijk al een tijdje heeft, dat vind ik ook asociaal.