Wie heeft er ervaring met de DA zwangerschapstest Geeft deze altijd een "indroog""!? lijntje? Of is ie ook wel helemaal wit... Ben nu 20 dagen overtijd en krijg daarom a.s. Donderdag een inwendige echo. Heb nog nooit zo'n rare cyclus gehad Geloof niet dat ik zwanger ben/kan zijn, maar waarom het wel is!? Zou alleen wel graag jullie ervaringen lezen betr de DA zwangerschapstest. Liefs Mirre
ik heb ze 1 keer gekocht van de da en die waren allebei positief. Goede ervaring dus maar geen idee of er een indrooglijntje opkomt. Ze staan in mijn album, misschien kan je vergelijken. Spannend joh.
De mijne ziet er absoluut niet zo uit als de jouwe, maar ik zie wel een licht streepje op de mijne .. Weet iemand of DA een gevoelige test is..of ook pas met 50 HCG ?
Ik heb 5x getest met de DA en geen problemen gehad. Nooit geen indroog lijntje gehad, wel een heeeeeeeeel licht streepje de eerste paar testen maar toen ik na een aantal dagen weer ging testen was het overduidelijk een dikke streep. Een streep is een streep meid!