meer kans op zwanger worden als je blijft liggen na de sex?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sila24, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    wauw interressant verhaal. Alleen wel jammer dat g, s en l slijm niet omschreven staan in details. Als ik zo de plaatjes bekijk is je ingang van de schede ook wat groter tijdens de eisprong. weer wat geleerd haha

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
  3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
  4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o hahha je had hem al;) haha
    thanks iig voor het stuk :D

5. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    MMMMM Het lijkt wel een slak met al dat geslijm. volgens mij staat de hals ook een stuk lager als je je ei heb.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hai.. spuit elf komt ook nog even reageren..

ik ben in okt gestopt met de pil en de eerste maanden was het na de sex gelijk weer van alles doen.
    in januari niet: toen was ik wel zwanger.
    helaas is dat een MK geworden ..
    toen het daarna weer kon ben ik ook blijven liggen en was gelijk weer zwanger.

na de sex bleef ik dan nog ff liggen en dat met een kussen onder mn achterste. of mn man legde zijn been onder mij neer zodat het de goede kant op kon.. naar mijn gevoel klopt het dus wel. maar ja.. misschien was ik zonder dat ook gewoon zwanger geworden

vriendin van me was net zo lang bezig en toen we met z'n 4-en uitgebreid hebben besproken hoe wij het doen (hihi best raar trouwens) hebben zij het ook zo gedaan en waren die maand ook gelijk zwanger. ...

ik vind wel dat wij ons eigen alle 2 (4) zeer gelukkig mogen prijzen dat we zo snel zwanger waren. ging het bij iedereen maar zo makkelijk die de wens heeft zwanger te worden.

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik blijf ook altijd liggen met de benen over elkaar heen..
    Ik probeer ook vaak klaar te komen na mijn vriend...en baat het niet dan schaadt het niet.
    Tot nu toe heeft het nog niet geholpen maar voor mijn gevoel hebben de zwemmertjes wat meer tijd om op de juiste plek te komen..

Heeft iemand trouwens een idee hoe lang de zwemmers erover doen om in de baarmoeder te komen??

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Nou ik heb alle tips geprobeerd haha, wie weet:)
    Maar wat ik wel apart vond is dat we gister rond 19uur geklust hebben, en ben een tijd blijven liggen, kussentje onder billen, later klaarkomen etc... Maar vanochtend voelde ik nog steeds dat er wat uitliep!
    Heb ik het dan toch niet goed gedaan?

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heb ik mij ook een hele tijd zorgen om gemaakt maar ook ik ben zwanger geworden, ik had precies het zelfde als jij.

Er blijft altijd genoeg achter en je lichaam gooit eruit wat "teveel" is.

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    je neemt nooit alles op, dus dat is prima! hier niet geklust, geen zin :( waarschijnlijk is mijn ei al geweest dus is het geen probleem. we wachten nu maar af....

11. wendelina

wendelina Lid

11 okt 2010
    30
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    overijssel
    Hoi!

Ik heb bij beide zwangerschappen, ja het klinkt een beetje raar;), mijn benen één minuutje in de lucht gehouden...Alsof je op je schouderbladen ligt...Maar volgens mij heeft het geholpen. De keren dat ik dat deed, werd ik zwanger!

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Dat zegt dan toch allemaal wel wat....
    Opzich klinkt het ook logisch als ik erover nadenk....
    Maar ik denk niet dat het bij mij zin gehad heeft, want ik zit nog 4 dagen voor mijn eisprong, dus zal m niet worden!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

dat maakt niet uit ;)

14. amsterdamm88

amsterdamm88 Niet meer actief

Volgens mij is dat maar een fabel. want er blijven altijd nog genoeg zaadzellen zitten.

Deel Deze Pagina