Meer kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissyZuilen, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ben ook zeér benieuwd Linda! Hopelijk werkt dit voor ons beide gunstig. ;)
    Ik heb als me cyclus klopt zondag me ei. Dus daarna zit ook ik weer op 't wachtbankje. :D
     
  2. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Kunnen we lekker samen wachten...
    :) ;) :D
     
  3. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoop dat dat idd zo is! Dacht dat mn ei vrydag of zaterdag kwam, dus vrydag en zaterdag geklust, maar nu heb ik em maandag avond pas gevoeld, en die avond hebben we nog ff geklust ;)
    Dus maakte me wel zorgen of het dan niet helemaal op de goede dagen was, maar we hebben dus nog wel een kansje [-o<
     
  4. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik denk ook steeds van: owjee als me ei nu maar niet eerder komt dan ik verwacht, want dan lukt het waarschijnlijk niet meer om te klussen zoals we wilde. Maargoed, het is moeder natuur dus altijd maar afwachten.

    Hoever vantevoren kun je al last krijgen van je eisprong? Terwijl je eitje nog wel moet komen zeg maar..
     
  5. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Want heb nu al af&toe steekjes. Maar dan test ik.. met ovutest en die geeft nog maar 1 streepje aan.
    Zo gaan me testen gauw op hihihi.. Morgen maar even nieuwe bestellen.
    Hoop zo dat ik deze x vantevoren al heb geklust voor me eisprong. Anders is 't weer verspilde ronde zoals vorige. Toen voelde ik me ei zondags.. Maar maandag ook nog krampen en toen pas s'avonds geklust toen ventje thuis kwam.
    Nu wil ik me ei pas beginnen te voelen in 't weekend, zodat we der gelijk op kunnen. :D
     
  6. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik had een paar dagen ervoor al last van buikpyn en steekjes enzo. En natuurlyk het eiwit-slym ;)
    Maar denk dat dit by iedereen anders is!
     
  7. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Wij klussen meestal ook "om de dag", tenzij we écht geen zin hebben natuurlijk. Rond de eisprong hebben we dagelijks geklust, de dag met de eisprong zelf ook nog, maar de dag daarna niet meer..... Toen hadden we rust nodig :D

    Voor de rest van de cyclus na de eisprong zien we hoeveel zin we nog hebben :oops: :p
     

Deel Deze Pagina