Hier maalt S2 nergens om, thuis was prima, weer naar school is ook prima. Wat naar dat het bij jou anders loopt.
Hier een beetje dubbel. Voor mijzelf is het erg fijn dat ze weer naar school. Mijn oudste vond die 1 op 1 aandacht en hulp als hij die nodig had heel erg fijn. Hij zei van de week alweer dat hij het lastig vind in de klas als hij iets niet snapt om dan hulp te vragen. Dan is de juf met iemand anders bezig. Ik was er natuurlijk altijd als hij hulp nodig had. Ik moest ook gewoon thuiswerken maar dat deed ik op momenten dat ze geen schoolwerk deden.
Mijn dochter van zeven zou wel drie dagen school en twee dagen thuis willen. Ik voor haar ook, ging heel goed en meer vrije tijd. De dochter van elf ging ook heel goed thuis met de planning maar ook de activiteiten er omheen had ze goed geregeld. Mijn dochter van twaalf op het voortgezet, vind ik drama. Wel doet ze haar school en huiswerk. Maar ze leeft nu echt in haar bed. Ze is nog shagrijniger dan anders . Zoon van vier heb ik niet veel laten doen deze afgelopen weken. Wel is hij enorm gegroeid verbaal en mentaal. Ook de juf viel het enorm op . Ik vond zelf dat hij met vier nog net niet toe was aan school. En nu dus wel.
Wij wonen in België dus hier zijn ze nog steeds gewoon thuis van school maar ik vind dat onze 2 grote dat alle 2 heel goed doen. Ik moet er wel bij zeggen dat wij niet moeten werken als we thuis zijn, dus kunnen echt wel structuur bieden en indien nodig helpen. Doordat het thuisonderwijs nu al eventjes loopt is het ook bijzonder goed geregeld. Het sociale vlak snappen onze kinderen ook goed. Het kan nu eventjes niet en ze beeldbellen en praatbox en nu dagelijks. Zo zien en horen ze hun vrienden dagelijk Zr maken ook een quiz via kahoot en dat vinden ze ook leuk.