Jesse gaat slapen rond kwart over acht, half negen 's avonds. Overdag slaapt hij nog drie keer, soms 45 minuten, soms anderhalf uur. Dat hopen we ook nog een poosje zo te houden, want we vinden het juist heerlijk dat Jesse pas laat gaat slapen. Mijn man is pas om half acht klaar met z'n werk dus geniet hij hij er heel erg van dat Jesse nog wakker is. Hij slaapt de volgende morgen ook tot ongeveer acht uur of negen uur, dus netjes het klokje rond. Wij zijn er heel tevreden mee.
hier ook 1tje die laat naar bed gaat...vaak pas na 9 uur en soms na 10 ...maar goed mijn ventje slaapt meestal tot 10 soms 11 uur smorgens...nou ben ik zelf ook niet zo'n ochtend mens dus ik vind het niet zo heel erg...wat ik soms wel lastig vind is dan het ritme te vinden met het eten
Alyna krijgt om 9 uur haar laatste fles, dus ze gaat rond half 10 naar bed.Ze slaapt ook het klokje rond. Vind het prima zo, tegen dat ze naar school moet komt het vast wel goed. Heb ook al eens de opmerking gekregen dat het zo laat is, maar ze doet het er goed op, dus waarom zou ik met haar ritme gaan rommelen?
Mijn dochters zijn beide schoolgaand en de oudste gaat om 20.00 en de jongste om 18.30. Ze komen er in de ochtend gewoon normaal uit zonder wakker te stampen oid dus vind t geen ramp deze tijd.
Hier ook rond half 9 naar bed tot ongeveer 8 uur/half 9 de volgende dag. Als we er vroeg uit moeten leggen we hem rond 8 uur op bed dan is hij wat vroeger wakker. En 's middags slaapt hij de ene keer 1,5 uur en de andere keer 3 uur. Vind het voorlopig wel goed zo. Zo kan papa ook nog wat langer van zijn kleine mannetje genieten als hij thuiskomt.
Ons ventje is net 3 maanden. Hij gaat rond 19.00 uur naar bed, rond half 11, 11 uur krijgt hij nog zijn laatste flesje en slaapt dan door tot 6 a 7 uur. Ik weet eigenlijk niet eens of dit goed is. Ik vraag me af hoe ik dat eigenlijk straks moet doen als hij rond de 4 maanden is omdat ik dan rijstenmeel door zijn laatste flesje wil gaan doen. Wat wordt dan zijn laatste flesje, 7 uur of 11 uur?
Hier rond 20.30u/20.45u. En dan slapen tot de volgende ochtend variërend van 6 uur tot half 8. Met soms heel veel keren wakker worden tussendoor maar gelukkig altijd weer vanzelf meteen in slaap vallen.
esmee ligt meestal rond 18.00/19.00 uur in bed.. de laatste tijd zelfs al om 18.00 uur.. ze slaapt dan door tot 9.30 in de ochtend.. wel geven we haar nog een flesje van 210/7 met pap erbij om 00.00 uur.. ze slaapt overdag ook vaak nog 2 uurtjes.. en soms wel wat langer.. ze is al met al ongeveer 4 uur op een dag wakker.. ze is een klein slaapkopje zal ze wel nodig hebben dan..
Stijn gaat altijd tussen 19.00 en 20.00uur naar bed. Het gebeurd zelden dat hij eerder of later naar bed gaat. Hij slaapt dan tot smorgens 8 en 9 Hij gaat over ruim een half jaar naar de peuterspeelzaal dus dan moet ik hem nog maar eerder op bed leggen want hij heeft echt zijn slaap nodig anders is hij niet te genieten. Dus dan moet hij maar rond half 7/7 uur naar bed.
Meestal tussen 19.00 en 20.00.soms als ze van het kdv komt en ze daar s'middags niet geslapen heeft,ligt ze om 18.00 al.
Sverre ligt er tegenwoordig weer tussen 19:00 en 19:30 in. Maar is helaas dus ook vroeg weer wakker, tussen half 7 en 7 uur. Overdag slaapt hij thuis vaak 2 of 2,5 uur. Op het KDV veel minder. Hij slaapt erg licht dus wordt bij het minste geringste wakker. Wij sluipen dus 's avonds ook naar bed toe. Toen hij nog 2 slaapjes deed, dat was tot ongeveer een maand geleden denk ik, ging hij 's avonds een uurtje later naar bed.
Vigo gaat tuseen 18.45/19.15 uur naar bed. Hij wordt de volgende dag tussen 06.30/07.00 uur weer wakker.
Mijn zoontje gaat rond 19:30 uur op bed en slaapt tot 7 uur de volgende morgen. S morgens tussen om 9:00 uur slaapt hij nog een uurtje en in de middag 2 x 2 uur.
Toen Alannah overdag nog 2x sliep ging ze rond 21.00 u naar bed. Nu ze nog maar 1x slaapt is ze eerder moe en gaat ze rond 19.30 naar bed.
Mijn dochter ligt er uiterlijk om 19.00 uur in. Soms ook eerder, rond 18.00 uur, ligt er maar net aan hoe laat we eten. Na het eten mag ze nog even spelen en hup in bad en naar bed. Het lijkt vroeg, maar op maandag en vrijdag gaat ze naar het KDV en daar moet ze om 7.30 uur zijn, als ik zelf om 8.00 wil beginnen en mijn uren moet maken. En dit betekent dat ze dan vrij vroeg wakker is. En ze heeft echt best veel slaap nodig, aangezien ze overdag niet veel slaapt. Dus lekker vroeg erin!
Wow wat een boel reacties, leuk! Ik las van iemand 'het maakt ook uit of je werkt of niet' (zoiets) en daar ben ik het inderdaad ook wel mee eens. Ik ben overdag thuis, dus ik vind het zelf ook prettiger als ze tot 8/8:30 slaapt dan tot 7u natuurlijk Maar los daarvan, als ik haar om 19u op bed leg, dan is ze om 21u al weer wakker en gaat ze vervolgens pas om 23u slapen..das nog veel lastiger haha. Dus ik ga maar gewoon mee in haar ritme en zodra zij moe is, gaat ze naar bed. Dan slaapt ze gewoon meteen en slaapt ze door. Ik vind t inderdaad ook heerlijk om tijd voor onszelf te hebben zodra zij op bed ligt, maar met een krijsend kind om 19u kom ik toch echt niet tot rust hoor
Oudste dochter (bijna 2) ligt rond 19.00u en slaapt tot ongeveer 8.30u. Jongste dochter (5 mnd) ligt ook rond 19.00u en slaapt tot ongeverr 7.30u.
Ik ben zwaarrrrr jaloers als ik hier die tijden zie. De klok rond of meer... Pfff dat zou ik ook wel willen...