Baby kan niet stilzitten, extreem beweeglijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noensje, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hallo Dames,

Rare benaming misschien maar hij hoeft natuurlijk niet constant stil te zitten maar wil ff iets voorleggen, Finnley is echt extreem beweeglijk , bijvoorbeeld : Hij zit in zijn eetstoel en blijft heen en weer voor naar achter bewegen en keihard dat hij met stoel en al verschuift en dit gaat keer op keer tijdens eten of even zitten of filmpje kijken, als hij zit dan bewegen ook continu zijn voetjes heen en weer en zijn handjes alsof hij motor rijd,

hebben jullie kindjes dit ook of gehad? gaat dit weg? is het blijdschap of zenuwen?

Als ik hem soms zo tekeer zie gaan denk ik weleens : Is dit normaal hahaha

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hier ook zo'n erg bewegelijk kind,kan geen moment stil zitten en stil staan.

ze wilt alleen maar lopen en overal er snel van door.
    Ze klimt nu zelfs uit de kinderstoel :s

Juist doordat ze zo erg bewegelijk is valt ze steeds iets af of komt erg weinig aan.
    Heeft jouw kindje er ook last van?

3. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Hier ook een extreem beweeglijk kind. Geen seconde stil als hij wakker is.
    Zelf al zit hij voor mij stil...toch beweegt dat voetje of dat handje nog constant. In de eetstoel ook...niet zo extreem als bij jou. Hij beweegt wel, maar wij hebben een vrij zware eetstoel die niet gemakkelijk beweegt.
    en bianca...ons mannetje is nu 80cm en weegt 9kilo500 ongeveer. 3 maand geleden was dat dat 74.5cm en 9kilo320
    Er komt ook weinig bij, maar die groeit gelijk kool.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Als ze hier rustig op schoot zit dan is ze meestal ziek..... :)

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ja het gaat er soms echt hard aan toe, wij hebben een topmark kinderstoel en als hij zo heen en weer gaat gaat dat zitje ook heen en weer misschien dat hij het effect leuk vind, ik wordt er soms zenuwachtig van hahah gelukkig kan hij nog niet klimmen en kruipen ook nog niet , denk dat hij dan helemaal niet meer stil zit haha:p

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ja hoor, hier zit zoon alleen stil, wanneer hij ziek is, anders de hele dag in de weer...aankleden/verschonen is een drama..Laatste 2dagen lig hij wel stil met verschonen, en daar ben ik heeeeeeel blij om..

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik wordt er hier soms ook gestoord van. Mevrouw kruipt overal heen en ligt nooit stil. Pas geleden zijn wij getrouwd en sliep ik met mijn dochter samen bij mn ouders. Ik dacht 'gezellig samen op de kamer'. Nou dat heb ik geweten, ook in haar slaap ligt ze geen moment stil, de hele nacht heeft ze liggen draaien en woelen. Overdag ook heel beweeglijk, er beweegt altijd wel iets aan haar haha

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een erg beweeglijk mannetje, kan niet rustig een fles drinken, eten etc...aan en uitkleden is ook een hele uitdaging...
    Ik ga ervan uit dat het wel goed komt, zijn broer is ook een bezige bij die geen minuut stil zit;)

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    HIer gaan de beentje altijd heen en weer. Iedereen zegt als die kan lopen loopt hij niet maar rent hij :D
    Verder stil zitten op schoot echt niet echt, wiebelen en wiebelen. Ik weet niet beter dan dat het erbij hoort. En ik hem altijd overal goed vast moet houden want hij wiebelt zich overal tussen door.

onze kindjes schelen maar 2 dagen, dus of het over gaat, weet ik nog niet. We zullen het zien!

10. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    Hier ook een lekker druk mannetje! Wij dachten al, klopt dit wel? T. Is ook altijd druk aan het bewegen. Wat jij ook omschrijft, die motor rijdende handjes ;) Fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn die niet stil kunnen zitten..

Zal vast wel goed komen! :-D

11. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ik denk dat als hij misschien meer kan het minder wordt althans ik hoop het, aankleden is hier ook een hele uitdaging haha

12. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

het word alleen maar erger,
    mijn meisje loopt al los sinds 8,5 maand oud.
    Ze kan echt geen moment meer stil zitten,kruipen wilt ze ook al niet meer,ze klimt overal op en af en ze trekt alle laatjes open haha echt een dondersteentje.
    Ik was officieel 3 januari 2012 uitgerekend en ze is geboren met 37,2 weken,dacht dat ze dan wat langzamer zou zijn,ze is supervlot ook,als je dat probeerd af te remmen word ze echt boos.

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ook een drukke dame, ze kruipt overal achter en onder, gaat overal staan en proberen te lopen, op schoot wil ze ook echt niet :D

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Haha hier ook een drukke man.
    Hij gaat nu leren lopen, maar het word nog niet minder hoor haha.
    Lang leve de baby Einstein dvd's.
    Hij rust ik rust...

Aggg liever zo als anders toch?

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Wat fijn om te lezen dat er nog meer drukke kindjes zijn :p
    Hier ook al van zijn geboorte een drukte makertje.
    Wilt ook nooit knuffelen alleen waneer hij ziek is of pijn heeft.
    Alleen als de teletubies op tv komt dan word hij iets rustiger,maar gaat dan nog niet rustig zitten.
    Staat meneer langs de tafel te bewegen en na de tv te kijken.

16. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hahaha ja houd me hart vast straks want hij wordt nu al boos als dingen niet lukken zoals het speeltje te pakken kunnen krijgen wat verder ligt hahah

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    zooo herkenbaar!! zit alleen stil naast mij op de bank met babytv aan en dit is al maaanden zo

daarbij slaapt ze altijd wel veel! dus maakt zichzelf lkkr moe hihi

Deel Deze Pagina