Meer kindjes die "ziekig" zijn, spugen en slecht eten momenteel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lillibit, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier is dochter ook niet helemaal fit. Temperatuur hangt rond de 38 graden, ze is hangerig, heeft van die waterige oogjes, hoest veel. Wil het liefst bij me zitten en een beetje met wat speelgoed spelen. Ze jengelt best veel en eten gaat ook niet goed. Brood zijn we maar weer mee gestopt, ze gaat toch alleen maar huilen. Na een paar happen fruit begint ze te kokhalzen en geeft daarna over. Drinken gaat redelijk tot goed. De middagfles is weer eens niet interessant, maar de ochtend- en avondfles drinkt ze aardig.

Zielig is dat he, die kleintjes zo lusteloos zien. Gisteravond zei ik voor het eerst dat ik het zo graag wilde overnemen. Ze was de hele tijd aan het hoesten, wel in haar slaap, maar het slaapt toch niet lekker lijkt me...

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Tjee zeg, dat klinkt niet goed! Hier waren de plasluiers ook minimaal, inderdaad wel goede poepluiers. Drinken gaat gelukkig wel steeds iets beter en eten langzaam ook.
    En bij jullie?

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @NooNoo: daar dus ook al geen trek in de middagfles..typisch dat ze die allemaal laten staan! Mijn uk is ook nog steeds hangerig...althans, hij kan wel even spelen, maar hangt al gauw in mijn broekspijp en dan is het huilen geblazen als ik hem niet optil.:(

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een heel ziek kind in huis...

Begon met koorts in de avonden en slecht eten, vooral ook veel hoesten en enorm verkouden. Hij is licht astmatisch dus hij is dan ook gelijk benauwd.

Sinds woensdag is het alleen maar achteruit gegaan. Hij begon met 38.5 koorts. 4 dagen later was het al 40.4 Elke dag liep de temp op. Tussendoor al bij de hap geweest. Daar waren de longen schoon, niks met de oren en tja, heel erg verkouden... Gisteravond weer met spoed geweest. Met zetpil 40.4, is naar mijn idee niet goed. Bleek hij een bovenste luchtweginfectie te hebben en een dubbele oorontsteking. Vorige arts had dit even gemist... Nu dus een kuurtje en hopen dat hij snel opknapt. Drinken is hier nog steeds beroerd, maar hij plast en heeft nog tranen als hij huilt. Maar we houden hem in de gaten.

Deel Deze Pagina