Slapen 15 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chocochippie, 19 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Inmiddels had ik gehoopt dat ze weer gewoon ging slapen maar helaas.

Sinds vorige week gaat het slapen echt slecht.
    Ze gaat om 19:00 uur naar bed en is dan stikmoe, maar vervolgens ligt ze tot ongeveer 22:00 uur te kletsen, te gillen of te huilen.
    Meestal kletsen ;)
    Vervolgens word ze rond 05:00 weer wakker en gaat dan weer liggen kletsen. Als dat nou op een volume van niveau 1 zou gaan oke maar dit gaat echt op volume 100. Iedereen kan ervan mee genieten.
    Ze ligt gerust 2 uur! lang te kletsen. Om vervolgens te huilen dat ze eruit wilt.
    Ze is dan de hele dag strontchagerijnig en loopt alleen maar te jengelen.
    Nu pak ik der maar uit bed 's nachts en leg der bij ons neer en dan slaapt ze wel tot 09:30 (als ik vrij ben) en dat heeft ze ook echt nodig.

'S middags is net zo een drama.
    Nu ook, ze ligt al vanaf 12:15 in bed en nog steeds hoor ik JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!
    Ook der middagslaapje heeft ze nog echt nodig, ze zit maar te wrijven in der ogen en te gapen maar slapen?

Is dit een fase? Hoe lang duurt dit?
    Het kletsen opzich is niet erg maar ze heeft der slaap overduidelijk nodig maar geeft zich er niet aan over

2. Zwanger01

Zwanger01 Lid

6 nov 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Draagt ze nog een slaapzak?
    Misschien goed onder de dekens stoppen dat ze niet teveel kan bewegen, wellicht doet ze dat in haar slaap waardoor ze zichzelf wakker maakt

Ik ben nog geen mama maar wel een gastouder en probeer een beetje te gissen wat zou kunnen helpen.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja ze slaapt niet zonder slaapzak.
    Er ligt wel een lakentje over haar heen maar dat is heel lang niet zo geweest. We hebben em er onlangs bij der in bed gelegd zodat ze vast gaat wennen aan een deken in bed.
    Ze blijft er hoe strak ik der ook instop niet onder liggen.

Deel Deze Pagina