Bah wacht al vanaf vrijdag op de uitslag van de combinatie test.... Is het ook normaal dat de assistente niet mag zeggen of het goed of niet goed is?
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar wij zouden alleen een uitslag krijgen als die niet goed is. Als er geen verhoogd risico is, hoor je niets. Onder het mom van geen nieuws is goed nieuws...
Ja weet soms ook niet allemaal hoe het hier in DE gaat...... De gyn heeft net iig gebeld heel verhaal had ze met allemaal getallen Uiteindelijk zei ze dat iemand met mijn leeftijd in onze stad 1 keer per jaar een down kindje krijgt.... Volgens haar heb ik een kans 1:20.000 en de nekplooi was 1,6 Dus wij laten het hier bij... In NL hadden we bij onze andere zoon een kans van 1:100.000 Groetjes
ik mocht 2 dagen later bellen, de maandag avond 7u had ik echo en woensdag namiddag mocht ik bellen voor de uitslag... woon wel in belgiƫ mss dat dat een verschil maakt
Bij ons was het zo dat de gene die een echo maakte al vertelde dat de nekplooi iets te dik was.. Maar aan hand van het bloed kon het als nog ok zijn. Bij de verloskundige kreeg ik te horen dat het bloed goed was.. maar de test zelf ook!! Dat er niks raars gemeten was.. Ik vond het maar raar!!