Meer krampen en minder poepen na gebruik Infacol?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosado, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sinds maandag geven wij Tobin Infacol voor elke voeding omdat hij wat last had van krampjes. Nu zijn de krampjes eigenlijk alleen maar erger geworden. Vandaag bijvoorbeeld is hij heel de dag al zo ontzettend onrustig, veel huilen en hij heeft bijna niet geslapen. Ook heeft hij sinds maandagmiddag nog maar 1x gepoept, terwijl hij vóór maandag (bijna) elke voeding wel een poepluier had. Kan dit komen van de Infacol? Meer mensen die deze ervaringen hebben? Ik ga sowieso vanaf nu stoppen met de Infacol, maar vraag me dus af of andere moeders dit herkennen?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja was hier ook, cinababy hielp beter.

3. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het wel eens eerder gehoord. Misschien helpt cinababy wel ja, van vsm. Succes!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zeg meteen stoppen! Yasemin had erg lang geen ontlasting gehad en veel meer krampjes. Omdat ze BV kreeg dacht ik dat het normaal was, want met BV mag je lang geen ontlasting hebben.... Maar het was wel érg lang dus naar de HA. Bleek de Infacol haar darmen compleet plat te hebben gelegd... Aan de lactulose, met als gevolg heel veel meer krampjes en pijn om alles weer op gang te krijgen. Was echt heel zielig. De huisarts zei dat hij absoluut niet fan was van Infacol en dat ik niet de eerste was...

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Hier kreeg onze jongste ook meer krampjes van de Infacol...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dus toch wel meer die er last mee hebben. Cinababy heb ik bij mijn dochter een tijdje gebruikt en dat was ook drama.

@ Duchess: Ja, ik dacht eerst ook dat het niet-poepen met de BV te maken heeft, want ik had ook gehoord dat een paar dagen niet poepen schijnbaar normaal is. Maar ja, het is begonnen na het gebruik van de Infacol...1+1=2 denk ik dan...
    Zielig dat Yasemin er zo'n last van kreeg. Tobin heeft nu dus ook al de hele dag hartstikke krampjes. Zo zielig :(. Hij ligt nu eindelijk even te slapen na vanaf ca. 19.00 uur wakker te zijn geweest.

7. fafje

fafje Niet meer actief

hier hielp het juist wel..maar ik dnek idd als je zo duidelijk verschil en verband ziet gewoon stoppen...krmapjes zijn er altijd wel..maar zoo erg is wel zielig heh!...mss werkt die cinababy toch wel bij je zoontje!

8. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Voor de krampjes naar de osteopaat, heeft hier super geholpen. En geen Infacol geven, rotzooi!

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja, mijn zoontje poepte niet toen hij die Infacol kreeg. Ik stopte ermee, en een dag later poepte hij weer, vanaf toen zon 3 a 4 keer per dag. Ligt dus echt aan die rotzooi.

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier hielp het perfect dus om het nou rotzooi te noemen ;)

anders idd cinababy proberen!

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier ook!
    cinababy ging iets beter.

Lactulose kan trouwens ook erg veel krampen en winderigheid veroorzaken.
    Importal is beter!!!

Deel Deze Pagina