bruin/bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MPS05, Dec 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Goedenavond,

Ik heb een vraag. Gisterochtend had ik wat bruinverlies op mijn toiletpapier na het plassen. De hele dag door wat krampjes en trekjes maar niets hevigs. Nog een keer wat bruinverlies en daarna was het bijna weg. Vanochtend bij het afvegen ineens wat helder rood bloed op het wc papiertje. Ik dacht echt dat het over was, ook de hele dag wat krampjes en trekjes gehad. Verder bij elk toilet bezoek wat lichtbruin verlies. Gelukkig had ik vanmiddag mijn eerste echo en alles was goed, een mooi hartje gezien (bij een echocentrum, geen vk). Nu heb ik aldoor nog steeds een erg trekkerig gevoel in mn buik met wat krampjes ook naar mijn liezen. Kan u verklaren waar dit beetje bloed vandaan komt en de buikpijn?

Groet,
    Manouk

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

we zien heel vaak in de vroege zwangerschap wat bloedverlies, alles is heel rijk doorbloed en er hoeft maar iets te gebeuren of er knapt een klein vaatje. Dat is geen probleem. Het trekkerige gevoel is de baarmoeder die groeit.
    Fijn dat je echo goed was!

Mirjam

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Bedankt voor je reactie!

Share This Page