Van mijn dochtertje 4 jaar geleden alleen smorgens beetje misselijk en overgegeven tot week 16 ongeveer....verder nergens last van. Nu zwanger van de 2de heel erg misselijk hele dag overgeven, met 12 weken ging het smorgens beter maar ben nu vooral nog eind van de dag en s avonds na avondeten erg misselijk en soms overgeven maar vooral kokhalzen, extreem moe, veel Pukkels, vanaf week 6 al snel buitenadem. Om 11.30 vandaag weten we het geslacht
Ik kan nu zeggen dat deze zwangerschap van een jongetje zwaarder is dan de zwangerschap bij mijn dochtertje.
Ik kan zeggen dat ik in de weken dat ik zwanger was van mijn dochter niet misselijk was.. Nu wel maar er zitten er ook twee in.. Wat het wordt???? We gaan het mee maken hoop ik.
Ik krijg een zoontje en ik ben tot nu toe niet 1x misselijk geweest. Wel andere kwaaltjes oa bekkenstabiliteit vanaf week 14.
Bij Aiden was ik licht misselijk (niet overgeven) en erg moe. Hij is een jongetje. Bij Finley was ik vanaf 6 weken kotsmisselijk. Kon alleen maar liggen en overgeven. Had extreme zwangerschapsmisselijkheid (HG) en stond hiervoor ook onder controle van de gynaecoloog. De huisarts grapte nog dat het dit keer vast een meisje zou zijn volgens het bakerpraatje. Niks hoor. Hij is toch echt onmiskenbaar een jongetje. Mijn moeder heeft 3 dochters gekregen (waaronder ikke) en is elke zwangerschap fluitend door gegaan zonder misselijkheid. Mijn beide zusjes hebben ook alleen maar jongetjes. En ook zij waren alletwee behoorlijk misselijk. Zonder overgeven overigens. Hier is het dus andersom. (Erge) misselijkheid: jongetjes Geen misselijkheid: meisjes Echter, onze buurvrouw was tijdens haar eerste niet misselijk. Resultaat: een jongetje. Bij haar tweede erg misselijk. Ze heeft toen nog Emefasene zetpillen van mij overgenomen. Resultaat: een meisje.
Ik heb twee jongens twee meiden eerste en laatste zijn jongens Bij de eerste misselijk van 6 tot 9 weken zonder spugen Bij de tweede misselijk van 6 tot 15 weken en af en toe spugen Bij de derde misselijk van 6 tot 15 en van 24 tot 37( geboorte) en regelmatig spugen a 10 keer per dag Bij de vierde misselijk van 6 tot 36 weken ( geboorte) en ziekenhuis opnames door uitdroging elke twee weken tot 22 weken en spuugde zo'n 60 keer per dag tot 18 weken, daarna door zofran medicatie nog 15/20 keer per dag Ik kan niet zeggen dat het misselijk zijn nu te maken heeft met jongen of meisje, ik werd elke Zwangerschap misselijker en elke zwangerschap vraagt meer van mij dan de vorige