Meer last van misselijkheid bij zwanger van een meisje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnetje3, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Van mijn dochtertje 4 jaar geleden alleen smorgens beetje misselijk en overgegeven tot week 16 ongeveer....verder nergens last van.

Nu zwanger van de 2de heel erg misselijk hele dag overgeven, met 12 weken ging het smorgens beter maar ben nu vooral nog eind van de dag en s avonds na avondeten erg misselijk en soms overgeven maar vooral kokhalzen, extreem moe, veel Pukkels, vanaf week 6 al snel buitenadem.
    Om 11.30 vandaag weten we het geslacht

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik kan nu zeggen dat deze zwangerschap van een jongetje zwaarder is dan de zwangerschap bij mijn dochtertje.

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik kan zeggen dat ik in de weken dat ik zwanger was van mijn dochter niet misselijk was.. Nu wel maar er zitten er ook twee in..

Wat het wordt???? We gaan het mee maken hoop ik.

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Nee hoor onzin.
    Ben zwanger van een meisje geen dag misselijk geweest.

5. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik krijg een zoontje en ik ben tot nu toe niet 1x misselijk geweest.
    Wel andere kwaaltjes oa bekkenstabiliteit vanaf week 14.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#26 Be Happy, 18 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2015
    Bij Aiden was ik licht misselijk (niet overgeven) en erg moe. Hij is een jongetje.

Bij Finley was ik vanaf 6 weken kotsmisselijk. Kon alleen maar liggen en overgeven. Had extreme zwangerschapsmisselijkheid (HG) en stond hiervoor ook onder controle van de gynaecoloog. De huisarts grapte nog dat het dit keer vast een meisje zou zijn volgens het bakerpraatje.
    Niks hoor. Hij is toch echt onmiskenbaar een jongetje.

Mijn moeder heeft 3 dochters gekregen (waaronder ikke) en is elke zwangerschap fluitend door gegaan zonder misselijkheid.

Mijn beide zusjes hebben ook alleen maar jongetjes. En ook zij waren alletwee behoorlijk misselijk. Zonder overgeven overigens.

Hier is het dus andersom.
    (Erge) misselijkheid: jongetjes
    Geen misselijkheid: meisjes

Echter, onze buurvrouw was tijdens haar eerste niet misselijk. Resultaat: een jongetje.
    Bij haar tweede erg misselijk. Ze heeft toen nog Emefasene zetpillen van mij overgenomen. Resultaat: een meisje.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb twee jongens twee meiden eerste en laatste zijn jongens

Bij de eerste misselijk van 6 tot 9 weken zonder spugen
    Bij de tweede misselijk van 6 tot 15 weken en af en toe spugen
    Bij de derde misselijk van 6 tot 15 en van 24 tot 37( geboorte) en regelmatig spugen a 10 keer per dag
    Bij de vierde misselijk van 6 tot 36 weken ( geboorte) en ziekenhuis opnames door uitdroging elke twee weken tot 22 weken en spuugde zo'n 60 keer per dag tot 18 weken, daarna door zofran medicatie nog 15/20 keer per dag

Ik kan niet zeggen dat het misselijk zijn nu te maken heeft met jongen of meisje, ik werd elke Zwangerschap misselijker en elke zwangerschap vraagt meer van mij dan de vorige

Deel Deze Pagina