Hallo meiden, Vigo krijgt nu zo'n 2 maand groetehap. Sinds 3 weken krijgt hij groentehap vanaf 6 maand. Hij krijgt nu nog een half potje. Net tijdens het voeden vroeg ik me ineens af of hij geen heel potje mag hebben? Hij eet het met zoveel smaak op... Ik heb het CB ook nergens over gehoord en ben vergeten te vragen wanneer hij een heel potje mag. Vanaf wanneer hebben jullie een heel potje gegeven?
Mijn zoon heeft een heel potje gegeten vanaf het moment dat hij het meester kon maken. Ik denk dat ze dat prima zelf kunnen aangeven. Eet ze!
Jarissa eet net zoveel als ze zelf wil. Ze geeft heel duidelijk aan wanneer ze niet meer wil. Dan stop ik ook meteen. Maar als ze aangeeft nog wat te lusten, krijgt ze ook wat. Ongeacht of het potje leeg is of nog niet.
inderdaad tot hij vol zit geef ik eten (maak het zelf) soms krijgt hij een potje en dat gaat ook bijna helemaal op
Dankjewel voor jullie antwoorden! Ik weet ook wel zeker dat Vigo het hele potje op kan eten Maar ik wou eerst even zeker weten wat 'mag' en wat verstandig is.