Pregnyl 1500...wanneer zeker weg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elize84, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik heb een aantal keren pregnyl 1500 bij gespoten na de terugplaatsing, de laatste keer was afgelopen donderdag, dus 5 dagen geleden.
    Ik zit nu op wachtdag 11 en ik had een licht 2e lijntje op een zw schapstest, wel normaal zichtbaar, maar wel licht.
    De vorige keer met pregnyl heb ik ook een paar keer getest en was het op dag 4 weg en had ik ook al wat bloedverlies.
    Ik begin dus wel hoop te krijgen nu ik een tweede lijntje zag. Ook geen bloedverlies, maar ik gebruik ook nog lutinus deze keer, dus daar kan het ook door tegen gehouden worden.

Wie heeft hier nog meer ervaring mee hoe snel pregnyl 1500 niet meer zichtbaar was?
    Ik lees overal verschillende dingen. Natuurlijk weet ik dat ik ook nog gewoon een aantal dagen kan wachten en dan weet ik het zeker.
    Maar goed, we wachten al zo lang...

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je leest verschillende dingen omdat het (helaas) voor iedereen verschillend is.
    Bij mij was het op wachtdag 11 dagen al echt wel weg. Terwijl ik ook wel verhalen heb gelezen van meiden die nog langer positief testten en toch 'vrolijk' ongesteld werden. Daar komt bij, 5 dagen geleden de laatste spuit... das nog niet zo lang geleden he...

Frustrerend he!?
    Heel veel sterkte met deze laatste dagen! Hoop dat je laatste cryo de jackpot is!!

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Dankjewel Merah!
    Ja op zich was het maar pregnyl 1500.. Bij mij is pregnyl normaal in de andere sterktes ook altijd vrij snel weg... Maarja, ga nu toch weer twijfelen haha. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat ik nu ineens zwanger ben.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    En juist als je het niet meer verwacht...
    Hoop het voor jullie! Jullie zijn al lang genoeg bezig.
    Lijkt me heerlijk om dusseldorf op te kunnen bellen om te zeggen dat jullie niet meer komen ;)

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Tja dat wordt dan nog lastig..denk dat we toch gaan hoor...haha

6. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Voor iemand die net als ik naar dit antwoord op zoek is...
    Vanmorgen was er nog een heel licht streepje te zien, ik vermoed dat het morgen helemaal negatief is, dat is dus 7 dagen na pregnyl.
    Helaas is deze poging ook weer zo goed als zeker mislukt, want anders was het lijntje wel donkerder geworden, lijkt mij, op wachtdag 12 i.p.v. lichter...

Deel Deze Pagina