Draagmand wel noodzakelijk?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fefe, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fefe

Fefe Actief lid

8 mei 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    We twijfelen of we wel een draagmand gaan gebruiken. Mijn man zegt dat hij dat bij de vorige twee kindjes niet heeft gebruikt. In de auto gaan ze in de MC. Voor korte winkeltripjes naar de supermarkt, korte wandeling met de hond gaan ze ook in de MC (na veel opzoekwerk hebben we besloten een tijdslimiet van 2u max. aan te houden dat ze in maxi cosi mag. Ik weet dat enkele hierover gaan struikelen en vinden dat dat te lang is of onverantwoord maar wij vinden dit naar ons gevoel een verantwoord besluit.)

Als we een flinke wandeling gaan doen gaat ze mee in de draagdoek. Man is vrij groot en sterk dus kan gemakkelijk baby + draagtas dragen of ik een van de twee. We hebben zo'n opvouwbaar wiegje om mee te nemen moesten we bv even op bezoek gaan. Bij grootouders heeft ze een eigen wiegje. Ik bedenk me dus welke situaties we dan toch een draagmand nodig zouden hebben... Zie ik iets over het hoofd?

2. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wij hebben via marktplaats een kinderwagen gekocht voor 25 euro en die gebruiken we dan gewoon als we in de buurt lopen. Ook omdat het soms wel fijn is om hem te laten slapen voor of na het wandelen.
    De wandelwagen is erg groot en lomp en gaat niet echt in de auto.. Dus daarvoor idd maxi cosi met onderstel van de quinny zapp. En daarnaast de draagdoek.
    Helemaal geen wandelwagen met bak leek me niks maar ik wilde er ook niet veel geld aan uitgeven.

Deel Deze Pagina