NOS Nieuws - Baby sterft door internetverslaving ouders Ik weet niet of iemand het al gepost had. Schokking...
En dan ook nog weer zwanger, sjonge jonge zeg... :x Ze moeten dat babytje dalijk gelijk weghalen bij die mensen, ook vanwege het feit dat ze dat meisje ook nog eens geslagen hebben. Maja als ze vastzitten zal dat ook vast wel gebeuren.
Echt vreselijk......ik had dit bericht niet moeten lezen...blijf hiermee weer in mn hoofd zitten n hoe erg het voor dat kindje is geweest, honger...verdriet.. (misschien ook wel doordat ik zelf als baby ook uren alleen ben gelaten, dag in dag uit door mijn verslaafde biologische moeder...(bijna geen voeding, schone luiers, liefde, mij laten huilen..)ze woonde gelukkig in een speciaal opvang huis, toen ze een keer wel met mij naar buiten kwam zag een medewerker dat ik er niet goed uit zag, ik was doodziek....er is meteen actie ondernomen..in het ziekenhuis ondekte ze dat ik de ene na de andere ziekte had en kreeg...en eigenlijk had mijn behandeld arts de hoop voor me opgegeven (dus dat ik binnen een paar dagen zou overlijden aan verwaarlozing, geen liefde, ondervoed etc...).ben gelukkig er bovenop gekomen en terecht gekomen bij super liever (pleeg, zo noe ik ze liever niet maar ff voor de duidelijkheid) ouders...zij zijn gewoon mijn ouders, zo zie ik het! het had anders ook heel slecht voor me afgelopen als er niet op dat moment was ingegrepen..(ben nog wel lang ziek geweest, toen ik 1 jaar was woog ik nog maar 5a6 kg....) mijn biologische moeder is inmiddels alweer 17 jaar geleden overleden aan een overdosis drugs.. ik vind het nog steeds raar dat ze me toen gewoon mee naar huis hebben laten gaan....mijn moeder was harstikke verslaafd aan drugs en alcohol...ik was nog net niet verslaafd geboren.. ik vind het echt heel erg dat dit gebeurd..dat mensen zo met hun kindje omgaan..te triest en ik wordt er echt verdrietig van
Pfff.... wat een verhaal... Onbegrijpelijk hoe moeders (en vaders) met hun kind(eren) om kunnen gaan. Gelukkig ben jij er weer helemaal goed bovenop gekomen en heb je het getroffen met lieve nieuwe ouders...
was al eens gepost volgens mij, maar dat maakt het er niet minder erg om....onvoorstelbaal..ik heb er echt geen woorden voor...
Niet normaal dit. Zie het al helemaal voor me hoe dat meisje huilend de hele dag alleen ligt en omkomt van de honger. Dat volgende kindje moeten ze meteen na de geboorte daar weghalen en die mensen verbieden nog zwanger te raken.
@Sheila.. ik pink bij het lezen van jouw verhaal mijn tranen weg...kan me goed voorstellen dat dit soort berichten een boel "herrinneringen" oproepen.. Gelukkig dat je er na een lange weg met liefdevolle ouders en goede zorg weer bovenop bent gekomen... knuff en wat het bericht betreft.. shokking idd. en niet te geloven dat dit gebeurd...
Ik had het van de week op teletekst gelezen. Maar dit stukje vind ik nog het meest schokkend: ' De aanklager had vijf jaar cel geëist tegen zowel de moeder als de vader. De rechter besloot een lagere straf te geven, omdat het paar berouw toonde en nog een kind verwacht' Dat is toch idioot? Ik mag toch hopen dat ze hun volgende kindje niet mogen houden. Maar ik vrees helaas het ergste:x
Jemig zeg! Vind 2 jaar wel erg kort en hoop dat ze die ouders wel flink in de gaten houden met het ongeboren kindje en straks natuurlijk als het geboren is. Sheila: dikke knuffel meid!