Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Shadixx meis wat goed zeg!!dat is echt een over winning!!!

Wow lekker broeden meis.
    en meis ik heb ook cryo ! En had ik bij me zoontje ook niet.

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Evi fijn dat het bloeden gestopt is.

jordan hou je het nog vol meis.

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, morgen testdag!!!!! Laat je het ons weten?

Morgen heb ik m'n 2e fm! Hoop dat t er weer goed uit ziet. Begin wel meer last van m'n buik te krijgen en sinds vanavond is 'ie enorm opgezet. Herkennen jullie dat?

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shaddixxx; gelukkig weg ja, over 2,5 weken pas..... Pfffff, duurt lang he!! Hoe is 't met jou Meis?

Anja, bekend idd ja, belangrijk is veel drinken ook he!!

Dikke kus, Elvi

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Elvi. Fijn dat t bloeden gestopt is!!

Ja ik drink veel thee ( groene / rooibos) en water. Zo'n icsi traject maakt me onzeker, wil zo graag dat t allemaal goed gaat...
    Lief dat ik nog niet door jullie verbannen ben uit dit topic met al m'n vragen 😜

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Jordan. Meid wat spannend zeg allemaal! Ik hoop dat de utro werkt ik heb dat ook moeten gebruiken tot 12 weken Ik hoop dat het bij jou net zo goed werkt.
    Ben heel benieuwd morgen zal zeker proberen morgen hier even te kijken mee duimen draaien!

Elvi. Oh meid Ik hoop toch dat er niks aan de hand is misschien een innestelings bloeding? Dat zeggen ze toch ook wel eens dat het kan in de eerste weken?

Anja. Wat fijn dat er follikels zijn zeg is toch weer een geruststelling. En gewoon lekker al je vragen blijven stellen hoor iedereen is en beginner geweest.
    Succes voor morgen ik hoop dat ze nog meer zullen tellen voor je!

Schorpioen. Wat fijn zeg dat je een echo gehad hebt en wat leuk je om te zien dat zo'n kindje al compleet aam het worden is.
    Ik ga duimen dat je een gezond kindje hebt wij hadden het ook gedaan nekplooimeting vond het wel een fijne echo ze leven dan ook echt alles uit tenminste bij ons wel hier was de kans op down groter dus daardoor hadden wij het gedaan.

Kimster. Even druk bij je hopelijk ook snel wat rustiger en dat je dan herrie mag maken van de hormonen :) dus hopen dat je nog een zwangerschap mag mee maken het is je gegund.

Wow. Wat super en tp dit moet het gewoon worden de dingen gaan draaien!!!

Hier nog steeds alles rustig zijn gangetje vandaag een jaar geleden zagen we ons ventje voor het eerst op de echo zo snel kan een jaar dus gaan :)

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kennen jullie het nummer van Kellie Coffey, I would die for that?
    Zoek eens op you tube ( de clip met de dame die een bord vasthoud met tekst erop)
    Tranen rollen over mijn wangen.....

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ikkuh dat gaat inderdaad snel zeg!!

Anja natuurlijk verbannen we je noet meis. Succes bij je fm.
    Ja ken dat liedje draaide ik vroeger best veel na mijn eerste vmk.

Jordan wat spannend zeg!!

9. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa, goed mooi gestegen, spannend hoor!!

Dikke kus, Elvi

Bijgevoegde bestanden:

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Yessssss Elvi dat ziet er goed uit!!!!!!!!!!!! Fijn dat t bloed gestopt is!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elvi wat een mooie testen en ze lopen inderdaad mooi op meis!!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Anja, doe niet zo raar meid, vragen stellen gewoon lekker blijven doen we helpen elkaar hier graag door deze moeilijke tijd! Mooi nummer idd! Knuffel en success vandaag!!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    En Jordan??? Ben geloof ik net zo zenuwachtig:p

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Ikkuh, bizar hoe snel een jaar voorbij gaat he!

Hier nu ook rare dagen. Al voel ik me er nu redelijk rustig onder gek genoeg. Toen ik 21 weken zwanger was van R. gingen we een weekje op vakantie. Halverwege de vakantie voelde ik minder leven en op de dag van thuiskomst stortte onze wereld in...hoop zo dat het deze keer anders mag gaan.

Ohja meerdere vroegen over het geslacht. Ik zal maar heel erg eerlijk zijn maar ik heb soms best wel veel moeite met die vraag:)
    Het maakt me echt zo niet uit. Nooit gehad ook bij L. niet maar nu na alles het ICSI traject, doodgeboorte,overleden zus. Kan ik alleen maar zeggen hoe cliché als het maar gezond is.'
    Bij L. wisten we het niet. Bij R. wel omdat ik het toch wel makkelijk vond ivm kleertjes en het kamertje. Dus ja we willen het wel weten en hebben het daarom op laten schrijven. Dit omdat als ik nu zou horen dat het weer een jongen is ik bang ben teveel ga vergelijken met de zwangerschap van R. Ondanks dat een jongen dus super welkom is!!! Daarom maken we de envelop open over een paar weken als we daar aan toe zijn en ook pas voorbij de 23 weken zijn;) Dit is niet aanvallend bedoeld hoor maar wilde het gewoon even kwijt en hoop dat jullie het begrijpen.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Morning! :) Ik had gister al een halve pagina vol getypt, was im mijn tekst ineens kwijt :( ik werd wakker om 5 uur, zo nodig plassen, kon niet meer slapen dus meteen getest. Negatief. Dacht bij draaien een vage lijn te zien maar net weer gekeken en spierwit. Ik dénk dat de Progesteron me in de maling neemt al kan ik die aders enzo niet verklaren. Maar goed, ik test de eerst dagen altijd maar héél licht positief dus ma. of di. laat ik maar bloed prikken bij LUMC, just in case. Het zou wel de allereerste keer zijn dat ik niet zwanger ben na een tp! Als ik bevestigd heb dat het echt niet zwanger is gaan we gewoon meteen door met de volgende cryo. :) Ik kom snel opnieuw schrijven (vanmiddag of morgen) maar zit nu op mobiel. :)

16. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja: je hoeft echt niet bang te zijn dat je wordt verbannen. Iedereen die in de MMM zit heeft veel vragen en onduidelijkheden, echt! De ene keer denk je alles te weten en 5 minuten later zit je weer vol vragen. De MMM is een achtbaan.
    Succes met fm vandaag!
    En inderdaad veel drinken!

Jordan: balen van de negatieve test:(, maar als je nog geen bloed verliest is er nog hoop! en die utrobollen kunnen je zeker voor de gek houden.

Elvi: mooi rijtje! hopelijk kan je een beetje genieten!

Snoopy: mijn man wil heel graag het geslacht weten, maar ik eigenlijk niet. ik houd wel van een verassing, want alles wordt in MMM al zo gepland. Maar wie weet verander ik nog van mening:cool:

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snoopy, goed dat je het aangeeft. Ik heb je ook de vraag gesteld, sorry! Mooi dat jullie het hebben laten opschrijven en kijken als jullie er aan toe zijn!
    Jordan, wat enorm spannend!!!!!

Elvi, wat een mooie testen!! Fijn...

Om 11.20 uur afspraak in het mck. Toch ook weer spannend.
    Merk dat m'n broeken niet zo lekker zitten, gevoelige buik!!!

Fijne dag allemaal

18. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Jordan, jammer van de negatieve test :( maar zolang er geen bloed is is er hoop

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag om 08.30 de punctie!
    3 follikels van 20/21mm, 2 van 17mm en een stuk of 4 tussen de 10/13mm. Vanavond nog 1 keer puregon, de fa heeft goede hoop dat die van 17 ook naar de 20 gaan.
    Scores vielen mij wat tegen, ik hoor hier veel hogere aantallen, maar volgens de arts zeggen aantallen niet veel.
    Zondag de deca en pregnyl..... Vind t reuze spannend!

20. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja: oh spannend hoor, dinsdag punctie! Snap best dat het jouw tegen valt, maar het gaat ook om de kwaliteit en niet om de kwantiteit! Succes met je laatste spuiten!

Deel Deze Pagina