Ff heel snel, Wow Jordan ik zie gewoon een streepje!!!!! Gebruik je nog wel Utro? Zo nee zou ik het toch maar even doen. @Anja, ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen meid! En wat herkenbaar je verhaal ik heb precies hetzelfde gehad maar dan na de terugplaatsing in april. Bij mij dachten ze ook aan een bloeding of een torsie van mn eierstok. Maar het deed super veel pijn dat duurde ongeveer een kwartier. Mijn man wilde toen naar het zh maar ik zei dan moet je de ambulance bellen want ik kan niets. Gelukkig zakte het na een half uurtje. @schorpioen, mooie dag voor weer een echo @wow, spannend hoor!
Ik zie het ook! Wat lastig die onzekerheid, toch nog even doortesten, je kv test zou dan ook positief moeten zijn binnenkort. Ik hoop het zo voor je!
Dat werd een dagdeel opname in t Rijnland zkh. Vanmorgen werd de buikpijn weer heel heftig, SEH gebeld en zeiden gelijk dat ik werd opgenomen. De enige plek op de afd.verloskunde was de verloskamer. Wel een kamer voor mezelf, maar voelde vreemd. Super verpleegster gaf dat ook aan, ( jullie zitten in een traject en dan kom je hier te liggen, was super lief) weer bloedafname en controles. Alles bleek goed en de pijn werd minder. De gyn zag geen belemmering voor een tp, want alle 4 de eitjes zijn bevrucht! Joehoeeeeee!!! Alle uitslagen bij t mck afgegeven en vanuit hen ook een go.
@Jordan; Oef, wat slopend, zulke testen.. Ik weet er eigenlijk niets zinnigs over te zeggen. Kunnen ze geen bloed afnemen? Dan weet je tenminste iets.. @Anja; Wauw, wat goed! Prachtig resultaat! @Schorpioen; Balen dat je je zo voelt Volgende week vast weer een mooie echo, hopelijk stelt die je gerust! Klopt ja. Gedoe weer. Follikel was 16mm en m'n baarmoederslijmvlies nog maar 5,4mm. Terwijl die afgelopen maandag 7mm was. Gebeld met Düsseldorf, daar vonden ze het erg raar. Het kan wel zijn dat de ene arts het anders opmeet dan de ander (zijn ook inderdaad verschillende artsen geweest, met ICSI had ik bij de 1 ook 12mm, bij de ander maar 10mm), maar 5,4 is veel te weinig natuurlijk.. Ze hebben overlegd in Düsseldorf, arts vond het nog te vroeg, dus ik moet zaterdag weer voor een FM. Maar goed, nu zit ik weer te twijfelen of de IUI dan niet te laat is. Ik bedoel, vandaag een follikel van 16mm, morgen 18, zaterdag 20, zondag 22, maandag 24.. Ik gebruik nu natuurlijk niets om de eisprong tegen te houden, dus tja.. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik was zó positief, maar nu ben ik dat weer even helemaal kwijt. Met m'n BMS heb ik juist nog nooit problemen gehad! Ik hoop maar dat het gewoon een meetfout van deze arts was. Ik heb altijd het idee dat zij het echoapparaat er niet diep genoeg in stopt en dat het daardoor minder goed in beeld komt. Nouja, we kunnen niets anders doen dan zaterdag afwachten.
Anja: dat is mooi nieuws! hopelijk voel je snel ook beter. Morgen een tp? spannend hoor! Jordan: wat een slopende tijd voor je. zelf weinig ervaring met de action testen, heb ze wel gebruikt, maar toen was ik bijna 6 wkn, had toen echt een knal test. Shadixxx: ook bij jouw weer onzekerheid, wat jammer van je bms, hopelijk zit de follikel er zaterdag nog en kunnen jullie hem nog benutten. en die onzekerheid, het overvalt je soms gewoon, opeens ga je denken, zal het nog goed zijn. Het kwam ook dat we een patient gisteren op de afdeling hadden die een curretage had ondergaan en ze was een week verder dan ik. Maar vandaag voel ik me weer goed. Brood eten blijft een drama, maar hartige dingen gaan wel in. Ik probeer elke dag 5 sneden brood te eten, maar dat kost me echt moeite. Verder ook nog een ander leuk nieuwtje, ons appartement wat nog te koop stond is onder voorbehoud verkocht! Het stond bijna een jaar te koop, wel redelijk veel kijkers gehad, maar geen biedingen, tot 2 wkn geleden opeens een bod. het voorlopig koopcontract is getekend en voor de kerst is de overdracht!
Alsof het hele traject al niet genoeg onzekerheid met zich meebrengt, gaat t lichaam ook nog eens vreemd doen! Knuf Shaddix en Jordan!
anja, wat een schrik voor je zeg. ik heb ook een bloeding gehad na de tweede punctie. dat was kantje boord.ik had veel bloed verloren. gelukkig is het goed gestold bij je. duurt wel even voor je van alle pijn af bent. niet leuk om zo een tp te krijgen, maar goed als ie maar blijft plakken dan. schorpioen, neem lekker crackers. zit hetzelfde in. misschien een idee. jordan....ik zie ook een streep. doorgaan met utro denk ik. krijg je nog een bloedtest? shaddixx, waarom kan het nu nooit eens soepel lopen voor jullie. sterkte.! ik krijg dinsdagochtend het verlossende telefoontje. wel of geen terugplaatsing. gek idee. dinsdag D-day! iedereen xxx
Spannend Kim dinsdag! Ben niet de enige met een bloeding, ik verloor geen bloed, het zat nog in m'n buik en te zien op de echo. Gelukkig geen grote bloeding, de pijn is niet fijn, maar gaat gelukkig sl stuk beter. Was bang dat de tp niet door gaat, maar volgens de gun en de fa is dit geen reden om t te annuleren
Anja wat schrikken zeg gelukkig ben je weer thuis!! En wat goed alle 4 bevrucht. Nu rustig aan meis!! Jordan ik zie een streepje!! Shaddixx dikke knuffel! Hopelijk komt het goed. kimsterr spannend op naar dinsdag!! schorpioen wat fijn van je appartement!
Jor, een echte streep ja zie ik hoor!! Maar heb je al digi Clear Blue gedaan? Dan weet je echt meer hoor Meis!! Whaaaaaa wat een spanning he!! Dikke kus, Elvi
Anja wat goed! Veel succes met de tp vandaag Shaddixxx, ik hoop dat het er morgen gewoon goed uitziet, je follikel EN bms wat gegroeid is, duim Jordan, nog getest vandaag? Ik had een paar weken terug gratis testen besteld bij z&k en ik dacht laat ik er vandaag eentje doen om te kijken of de pregnyl eruit is. Resultaat is een tuurstreepje, het kan nog van pregnyl zijn maar misschien ook niet dus het is erg spannend. Vandaag 12 dagen na pregnyl, 7 dagen na tp, 4 dagen voor nod. Ik ga denk ik zondag weer testen
Wow: spannend hoor! Maar de pregnyl kan 14 dagen in je lijf zitten. Mijn eerste test was 15 dagen na de pregnyl. Succes met de laatste wacht dagen. Kimster: spannend hoor! Hopelijk ontdooit de cryo goed.
Vandaag tp gehad! Alle 4 de embryo's zijn 8 cellig en van uitstekende kwaliteit!( owhhhhh wat was ik blij) dus 1 zit in m'n bm ( je voelt echt niets van de tp) en 3 gaan in de vriezer! De arts vertelde dat er ook vocht in m'n buik terecht kan zijn gekomen. Niet veel, niet gevaarlijk, maar wel pijnlijk! Rustig aan doen en naar m'n lichaam luisteren . Ze vertelde dat ik 2 Wkn na de tp kan testen. Vrijdag de 13e, we zijn ook op een vrijdag de 13e getrouwd, dus moet goedkomen...))
Heel mooi resultaat Anja, lekker broeden en de datum kan geen toeval zijn, dat wordt een jubileum cadeau Schorp, normaal is bij mij de pregnyl al sneller uit het systeem, vandaar spannend, maar we weten het gauw genoeg
Wow, voor jou is t nu ook spannend zeg... Hou gaaf zou t zijn als je zondag een duidelijker streepje ziet!
Wow: ik ga duimen dat de test van zondag geen tuurstreep meer is! Jordan: weet je al wat meer? Anja: ook aan het broeden geslagen!