Meer meiden bij Medisch Centrum Kinderwens?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Grotebabywens, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Allemaal leuke plannen voor de kerstdagen? Wij alleen 2de kerst met familie! Eerste zijn we gewoon met ons 3tjes?

@ Jordan benieuwd hoe het met jou is?

Allemaal alvast gezellige kerstdagen !

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen met kerst saampjes lekker weg. Valt nog niet mee om een (betaalbaar) hotel te vinden? Iemand nog suggesties? We wonen vlakbij het strand dus aan de kust heeft niet de voorkeur :)

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik moet beide kerstdagen werken :(. Wel overdag. Eerste kerstdag gaan we bij ouders eten. Tweede kerstdag komen mijn schoonouders bij ons. Het wordt dan niet heel uitgebreid, maar het gaat om gezelligheid.

Anja: kom je toevallig uit kw? Ik kom daar officieel vandaan, heb daar tot mijn 29e gewoond.

Vandaag voor de laatste keer in ons appartement in den haag geweest. Morgen is de overdracht. Vanmiddag ook even lekker de stad in geweest.

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    @anja Texel is erg leuk om heen te gaan of in de buurt van Apeldoorn! Succes

@scorpioen balen dat je moet werken maar hoort erbij met jou beroep ! Igg gezellig met de familie!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Kim, hoe is/was Frankrijk? En hoe gaat het nu met jou?

Schorpioen, is ook lastig om iets te laten wat je normaal gesproken zonder al te veel moeite doet. Net als tillen bijv. :) En hoe ging het verhuizen?

Elvi, hoe voel jij je? Ik mag tweede kerstdag testen. Nog 3 nachtjes :)

Jon, hoe gaat het inmiddels met je gezondheid? En de teleurstelling slijt ook wel weer als je weet dat je weer door kunt naar de volgende tp, dat scheelt echt. Ik heb ook keren gehad dat ik helemaal stuk was zo verdrietig, 2 weken later is de lucht alweer geklaard zeg maar ;)

Snippie, lukt het een beetje om rust te houden?

Anja, fijn dat je er in januari weer voor kunt gaan. Nog even rust tijdens de feestdagen en dan, nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen :) Wij wonen ook aan de kust en gaan meestal richting Gelderland. Zo mooi tussen de bossen. Laatst in VD Valk Harderwijk geweest. Heerlijk hotel met op iedere kamer een bubbelbad en die kamers zijn best groot. Echt een aanrader.

Hier gaat het goed. Was ik vorige maand zo moe van vermoedelijk de Utro, nu ben ik hyper en super vrolijk en energiek. Beetje meer de oude ikke, gelukkig. Ik ben misselijk, met name de ochtend, en als ik niet op tijd wat eet plus rond het avondeten. Verder maagzuur en dat was het zo'n beetje. Ik wacht het maar rustig af. Veel andere dingen kan ik toch niet nu ;)

6. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jordan: het appartement was gelukkig al helemaal leeg. We zijn in april al verhuisd. Maar gisteren de laatste check gedaan. De overdracht was vanmorgen, dus we zijn er officieel van af. Het appartement heeft bijna een jaar te koop gestaan. We zijn blij dat we het nu kwijt zijn en kunnen we ons op de toekomst richten.
    Wanneer mag je eigenlijk testen. Hoop zo voor je dat je een positieve test krijgt. En die utro....

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Schorpioen, oh ja, dat klopt idd. Het begint weer te dagen hahaha. Ik ben net een vergiet hoor. Want je woonde in DH en ben je in de omgeving gebleven? Ik heb ook in DH gewoond long time ago (ca. 10,5 jaar terug ben ik er weg gegaan). Woon er nog wel in de buurt. :)

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jordan, spannend... M'n duimen draaien voor je!
    Wat is jullie ervaringen met het ontdooien van cryo's? Kwam merendeel er goed uit?
    Ik woon in vhout Schorpioen, vlakbij kw:) ik ben geboren en getogen op de Veluwe dus voor de kerst kijken we nu meer omgeving Maastricht/Valkenburg. Of we blijven toch thuis kan ook:)

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    @scorpioen fijn dat jullie van dat appartement afzijn idd lekker vooruit kijken en richten op de toekomst ! Willen jullie straks weten wat het geslacht is?

@jordan super spannend hoor je symptomen klinken goed spannend ik duim voor je hoor!

@ Anja wij hebben wisselende resultaten met ontdooien maar heb gehoord dat het een stuk verbeterd is met 2 jaar terug! Er is goede hoop ben uiteindelijk ook zwanger geraakt van een cryo! De afloop was minder maar het is heel goed mogelijk.

10. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anja: wij wonen in n'hout. ;)
    Wij zijn in februari in Maastricht geweest. Was erg leuk

Jon: we willen het geslacht wel weten. Vooral mijn man ;).

Jordan: ik ben heel blij dat we uit dh zijn. Ik ben geen stadsmens, ik was heel blij dat we gingen verhuizen. Gewoon weer lekker op een dorp!
    Manlief gaat de overdracht met een sigaar en whisky!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat leuk schorpioen dat nu eindelijk de echte overdracht is.

balen dat je moet werken met kerst maar wel gezellig eten.

hier niks dit jaar met kerst. Rust houden he.
    gaat aardig goed heb een ds gekocht dus wanneer even de tijd heb ga ik dat doen. En verder kijk ik tv en heb natuurlijk me zoontje ook nog

12. kimsterr17

3 aug 2012
    62
    0
    6
    Noord Holland.
    zo weer terug van een bijzonder weekend. we hebben er afscheid genomen van onze hoop op een brusje. het blijft moeilijk. vooral ook omdat veel mensen zeggen dat ik niet mag klagen omdat ik een mooi, super wondertje heb rondlopen. dat is ook helemaal waar, en dat is de reden dat ik het kan relativeren, maar het maakt het toch niet gemakkelijk. ik denk als ik even verdrietig ben aan de meiden die nog geen wondertje inhun armen hebben mogen sluiten. kijk die mogen van mij zeggen dat ik niet mag klagen. maar de mensen die er in 5 jaar tijd 4 uitpoepen en al zwanger raken van de toiletbril!!! die moeten gewoon even hun mond houden tegen mensen zoals wij!!
    mijn kerstwens voor dit jaar is dat iedereen die in de mmm zit een geweldige zwangerschap en bevalling mogen krijgen in alle gezondheid en welzijn. lieve meiden hele fijne kerstdagen en jordan, duim,duim,duim. ik blijf mee lezen en schrijven voor jullie. dikke, dikke kus.

kim

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Kim, ik heb geen kids maar uit mijn mond zul je nooit horen dat je niet mag zeuren. Een kinderwens is een kinderwens. En als je die hebt wil je niets liever dan het in vervulling zien gaan. Mensen die zeggen dat je niet mag 'zeuren' moet je gewoon in het denkbeeldige idioten hoekje plaatsen. Het lef om zoiets te zeggen dan heb je geen greintje gevoel in je donder. Ik kan alleen maar zeggen, sterkte met het omgaan met jullie verlies want zo voelt het denk ik wel, het verliezen van hoop op uitkomen van een wens. Hopelijk lukt het jullie om het een plekje te kunnen geven! Dikke knuffel!

Schorpioen, ik ben wel stadsmens maar hoef er niet in te wonen. Liefst zit ik in de rust en zoek ik van tijd tot tijd de drukte op. Mooie omgeving waar je nu zit. Zou er zo heen willen.

Anja, bij mij zijn tot nu toe al mijn cryo's goed ontdooit. Vorige poging 3 van de 3, deze poging tot nu toe 2 van de 9 (en nog 7 over dus niet 1 verloren nog).

Jon, dank je wel. Hoop het maar reken maar nergens op ;) Kan het niet tegenvallen :D

14. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Aan alle meiden hier, ik wens jullie fijne feestdagen en een voorspoedig 2014! Voor de meiden die nog wachten op een wonder, ik hoop dat 2014 jullie dat gaat brengen. Voor de meiden in verwachting van een wonder, 2014 wordt een speciaal jaar voor jullie, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt met jullie zwangerschap :)

@Kimster, dat is zeker moeilijk, hartverscheurend, ook al heb je al een kind. Veel sterkte meid, het allerbeste voor jou en je familie

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    @ Kim erg lastig en ontzettend tot om afscheid te moeten nemen van jullie wens naar een 2de kindje! Ik kan je ook al is de situatie voor ons nog heel anders goed begrijpen. Een keuze of wens zijn 2 hele verschillende dingen. Heb namelijk ook 2 vriendinnen die bewust voor 1 kindje hebben gekozen maar helaas is jullie situatie heel anders en is er geen keus meer. Wat kunnen mensen idd toch rot en lomp reageren ik zou in zo'n situatie de wind van voren geven ze moeten wel uit kijken wat ze zeggen. Weet niet of jullie heel open zijn geweest over het medische gebeuren maar dan nog. Een wens is een wens. Sterkte en hopelijk gaan jullie positief 2014 tegoed!

Allemaal fijne kerstdagen en voor 2014 mooie positieve testen , zwangerschappen en mooie kindjes!

Liefs!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Kimsterr meis wat heftig dit. En meis een wens voor een yweede is net zo groot als die voor een eerste(dat hebben wij tenminste).
    Hele dikke knuffel en sterkte met het verwerken.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en dat 2014 het jaar mag zijn waar iedereen op wat voor manier dan ook toch hun jaar mag zijn. En dat dingen een plekje krijgen ,vergeten doen we nooit en dat hoeft ook helemaal niet!! Maar een plekje zou dijn zijn. Knuffel

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Kimster, zoals al vaker gezegd de wens voor een 2e kan net zo sterk zijn als de wens voor een 1e. je weet immers hoe mooi het is om moeder te zijn. Ik vind het heel dapper hoe je hiermee omgaat. Blijf ook lekker van je af kletsen als je daar even behoefte aan hebt. Een hele dike knuffel voor jou! X

@Jordan, mijn duimen draaien heel hard voor je wat zou het toch een mooie afsluiting van het jaar zijn!

@snippie, een beetje een rustige kerst is ook wel fijn soms. Het blijft spannend he ondanks dat je de 12 weken voorbij bent. Hoe was de controle gisteren?

@Anja, hier 2x een cryo laten ontdooien en ook beide keren goed gegaan. Heb het idee dat het MCK hier ook strenger in is. Hopelijk hebben jullie nog iets gevonden om er even lekker uit te gaan!

@schorpioen, balen dat je moet werken:( lekker dat jullie nu officieel van het appartement af zijn! Jeetje alweer bijna 15 weken je gaat snel zeg!

@Elvi, hoe voel je je meid? Leuke verjaardag van je dochter gehad?

@Jon, hoe gaat het met jou?

Verder wens ik iedereen hele fijne dagen en een gelukkig en vooral gezond 2014! Ik hoop dat voor vele jullie grote droom uit mag komen!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Snoopy meis hoe is het?

Gisteren op eigen kosten een echo. Die was helemaal top kleine ligt zelfs 1 dag voor haha! En op sommige opzichten 3 dagen en 2 dagen voor.
    Dus tot nu toe groeit kleine goed.

over 2 weken echt ziekenhuis controle

19. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hierbij wens ik ook iedereen fijne kerstdagen en een heel mooi 2014! Dat voor iedereen een droom uitkomt!

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schorpioen, bijna buren...:)
    Kim, hele dikke knuffel!!!!

Vandaag, cd14, een knal ovu test en ovu pijn. Fijn dat de hormonen m'n regelmatige cyclus niet in de war heeft gegooid.
    Met kerst gebeuren wonderen, grijp elke kans die er is aan 😜

Lieve meiden, fijne kerst!
    Liefs x

Deel Deze Pagina